توقیف پژو پارس حامل بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک

طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان ۲۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک خودرو پژو پارس در محور عنبرآباد به جیرفت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سردار عباسعلی محمدیان،فرمانده انتظامی استان البرزگفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس از مرزهای شرقی کشور به استان البرز و استان های همجوار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: به منظور پیشگیری از پخش شدن مواد مخدر در سطح استان های مسیر، بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام و اکیپی از ماموران به محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت اعزام و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

سردار محمدیان با  اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: در بازرسی از خودرو متهم ۲۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

او افزود: رزمندگان پلیس البرز با تلاش شبانه‌روزی خود سعی در پیشگیری از ورود محموله های سنگین مواد مخدر به استان را دارند تا جوانان عزیزمان از شر این بلای خانمان در امان بمانند.

انتهای پیام/ر  .ن

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.