آمادگی هلال‌احمر سمنان برای مدیریت بحران افزایش یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم افزایش آمادگی شبانه‌روزی هلال‌احمر استان برای مدیریت بحران در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  منوچهر فخری در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به مردم مستلزم آمادگی کامل و جامع در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه است.

او ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در سال ۹۹ برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان گفت: باید آمادگی شبانه‌روزی هلال‌احمر برای مدیریت بحران و خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به مردم افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به نقش دستگاه‌های مختلف اجرایی در انجام مدیریت بحران بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر یکی از تأثیرگذارترین دستگاه‌ها در این حوزه است.

فخری اظهار داشت: باید طرح‌های پدافندی در اجرای مدیریت بحران به همراه به خدمت گرفتن تمام امکانات و تجهیزات برای کمک به مردم و نجات جان هم‌وطنان در زمان بحران مدنظر قرار گیرد.

او بر برگزاری جلسات ماهانه فرمانداران با دستگاه‌های امداد و نجات شهرستانی برای برقراری هماهنگی‌های بیشتر و تشدید آمادگی‌ها در زمان بحران تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.