آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۸۹ بیمار کووید ۱۹ در یک شبانه روز

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد:از دیروز تا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

 سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۷۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

وی افزود:  خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.سه هزار و ۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تا کنون ۱۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آخرین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا

لاری گفت: در حال حاضر ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: همچنین ۲۸۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
بفرما دیروز تا به امروز هم 89 نفر دیگه فوت شدن حالا بازم بیرن مسافرت اهمیت ندین به حرف های وزیر محترم بهداشت دکتر نمکی واسه کی میگه
Iran (Islamic Republic of)
شاهانی رودسری
۱۸:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
آقایان بی خیال رودسر شهر قرمز است باتوجه له هجوم سرسام آور مسافر به شهر ساحلی رودسر ،اخر این بی خیالی و دروغ ، فرماندار به عنوان مسول اول شهر کجا است ، وااله این دروغ تحوبل مردم بس است ، ماشینهای غیر بومی را از شهر بیرون کنید ، هر چند دبگر تاثیر ندارد ،!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
بیشتر کرونا تو صف مرغ ، وغن و... میباشد دولت زحمت بکشه معیشت مردم رو درست کنه این صف ها جمع بشه کرونا خودش جمع میشه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۵:۰۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
چه خبرتون، چه خبرتون؛ چرا غرنطینه نمیکنید باز که داره وحشتناک میره بالا آمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
خبرگزاری محترم جوان با توجه به گسترش شیوع مجدد کرونا وضعیت تغییر رنگها استانها از نارنجی به قرمز یا زرد به نارنجی لطفا پیگیری کنید آزمون های سراسری ۲۰ فروردین ماه مثل وکلات به تعویق می افتد یا خیر ؟؟؟ سپاس از پیگیری شما و سایت خوب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
بالاخره ازدحام جمعیت در بازارهای شب عید الان داره خودشو نشون میده.نتیجه دیدوبازیدهای الان هم اخر فروردین خودنمایی میکنه.خلاصه کل جهان هم از شر ویروس راحت بشن ایران با مراسماتی که هرچندوقت یکبار داره برگزار میکنه حالا حالاها رنگ خوشی رو نمیبینه
Iran (Islamic Republic of)
شاهانی
۱۸:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
آقا ، یکی نیست ورودی ساحل رودسر را ببندد ، تو این هوای سرد در حال شنا کردن هستند ، شهر را قرمز کردند ، به ریش مردم به همراه مسولین شهر میخندد