جانشین انتظامی شهرستان آبدانان خبر داد؛

برخورد قانونی پلیس با خوانندگان گروه موسیقی در آبدانان

سرگرد فتاحی از برخورد قانونی با خوانندگان گروه موسیقی در مراسم عروسی در سطح شهرستان آبدانان خبر داد و گفت:با یک گروه خوانندگان موسیقی برخورد قانونی شد.

سرگرد حمیدرضا فتاحی  جانشین انتظامی شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و بی‌توجهی برخی از شهروندان نسبت به سلامت مردم گفت برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، با روند افزایشی موج ابتلا به کرونا، وضعیت شهرستان نارنجی می‌باشد.

او با اشاره به افزایش آمار مبتلایان با وجود هشدار‌های مکرر، و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان افزود: با برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم در شهرستان برخورد قانونی می‌شود و ماموران انتظامی این شهرستان یک گروه ارکستر را به همراه آلات موسیقی و خواننده مراسمات عروسی را جمع و با آن‌ها برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی آبدانان در پایان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی سلامت و امنیت مردم خط قرمز پلیس است اظهار داشت: برگزاری هرگونه مراسم جمعی در سطح شهرستان توسط ارگان‌های مربوطه رصد و در صورت تخلف با افراد طبق قوانین برخورد و با هیچ کس تعارف و مماشات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خیلی خوب سرگرد