مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

تعلیق و لغو شدن ۲۴ واحد از دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی فارس

مصیب امیری از تعلیق و لغو شدن ۲۴ واحد از دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان به‌عمل‌آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیریگفت: به منظور تشدید نظارت‌های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان، پارسال ۳ هزار و ۷۲۰ بازدید انجام شد.

او ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۶۰۸ مورد بازدید و نظارت بر واحد‌های اقامتی، تعداد ۲۶۸ مورد نظارت بر رستوران‌ها و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، تعداد یک هزار و ۱۲۴ مورد بازدید‌های نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد ۷۲۰ مورد بازدید از واحد‌های اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمانسراها، خانه مسافر‌ها و سایر مراکز اقامتی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب تیم‌های نظارتی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: در اقدامات نظارتی از واحد‌های اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایر تأسیسات گردشگری ۱۰ مورد تشویق، ۴۰ مورد تذکر و ۱۰ فقره اخطار کتبی اعلام‌شده است.

امیری از تعلیق و لغو شدن ۲۴ واحد از دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی خبر داد و افزود: این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان از جمله اداره بهداشت، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی به‌عمل‌آمده است.

او تصریح کرد: تمام تأسیسات گردشگری ارائه‌کننده خدمات به گردشگران در طول سال به‌صورت روزانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار