ساخت و تعمیر بیش از ۳ هزار مسکن مددجویی در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیش از ۳ هزار مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران گروه‌های جهادی، بنیاد مسکن و خیرین احداث و بازسازی شد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال ۱۳۹۹، احداث و بازسازی ۳ هزار و ۷۵۰ مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران گروه‌های جهادی، بنیاد مسکن و خیرین انجام شده است.

او با بیان اینکه این خدمات در سرفصل‌های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می‌شود، افزود: خدمات عمرانی شهری و روستایی ارائه شده در استان شامل؛ ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی مربوط و همچنین هزینه انشعابات آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.

شیبه با بیان اینکه در جریان سیل سال ۹۸ و آبگرفتگی سال ۹۹ حدود ۳ هزار خانوار خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد که متاثر شده اند، اظهار داشت: برای بیش از ۸۰۰ خانوار احداث و ۲ هزار خانوار ترمیم و بازسازی کامل انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه اولویت امداد اسان در سال ۱۴۰۰، توجه ویژه به مناطق محروم با ضریب بالا است، ادامه داد: در روز‌های آغازین سال نو جهت بررسی معیشت و مسایل نیازمندان همراه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز حجت السلام موسوی در مناطق محروم و صعب العبور بخش احمد فداله دزفول، چلواندکا و سوسن ایذه حضور پیدا کردیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به محرومان و برطرف کردن چهره فقر از روستاها، همکاری وهماهنگی همه دستگاه را می‌طلبد، تصریح کرد: علیرغم همه مشکلات به ویژه صعب العبور بودن برخی مناطق محروم، خدمت‌رسانی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ادامه دارد.

شیبه بیان داشت: بخش احمدفداله درفول، چلواندیکا و سوسن ایذه، از مناطق محروم و در عین حال صعب العبور استان هستند که هزینه ساخت مسکن در این مناطق به دلیل حمل مصالح ساختمانی بیشتر و به سختی امکان پذیر و با مشکلاتی روبه رو است که باید رفع و زیرساخت‌ها آماده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.