مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم عنوان کرد؛

افزایش رهاسازی خودروهای حادثه دیده در قم

جعفری گفت:امسال با توجه به آمار بالای تصادفات در قم رهاسازی خودروهای حادثه دیده افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس جعفری،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به افزایش تصادفات در شهر قم در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار کرد:متأسفانه امسال نیز با توجه به  آمار بالای تصادفات در قم نیاز به استفاده از بعضی از امکانات مانند دستگاه رهاسازی خودرو افزایش یافت.

او از خرید ست هیدرولیک برای سازمان آتش‌نشانی خبر داد و افزود: سال ۹۹ هشت دستگاه هیدرولیک جدید خریداری‌شد و درمجموع ۱۴ ست هیدرولیک در اختیار سازمان آتش‌نشانی شهر قم قرارگرفته است.

جعفری ادامه داد: با استخدام نیرو‌های جدید ۲۰۰ دست لباس جدید نیز خریداری‌شده که شامل کلاه و دستکش نیز بوده است که این تعداد نیاز سازمان را برطرف کرد.

او استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹ را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: ۵۳ نیرو جذب و مستقرشده اند و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کار‌های اداری هستند  و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: یکی از کار‌های خوب امسال خرید چراغ‌قوه بود که تعداد ۴۳۰ چراغ‌قوه جدید خریداری شده است و در اختیار نیرو‌های آتش‌نشانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار