رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زابل؛

فعالیت تیم های نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز

سرگزی گفت: در ایام نوروز تیم های نظارتی به صورت مستمر و در ساعات مختلف شبانه روز در شهرستان زابل در حال فعالیت می باشند.

سرگزی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تیم نظارتی به صورت مستمر و در ساعات مختلف شبانه روز در حال فعالیت می‌باشد و تمامی این بازدید‌ها با رعایت کامل اصول امنیت زیستی و مطابق با شیوه نامه نظارت بر فعالیت مرغداری‌ها انجام می‌شود.

او افزود:در ایام نوروز با هدف نظارت بر روند تولید، توزیع و سلامت محصولات تولیدی واحد‌های مرغداری شهرستان زابل، تیمی مشترک با حضور نمایندگان ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی، صمت و فرمانداری تشکیل شده است.

او ادامه داد: مرغ تولیدی واحد‌های شهرستان پس از رسیدن به وزن مطلوب با مجوز‌های صادره از سوی دامپزشکی به مقصد کشتارگاه طیور ارسال خواهد شد تا محصولی بهداشتی و سالم به دست مصرف کننده برسد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زابل عنوان داشت: در شهرستان زابل تعداد ۹ واحد مرغداری از اواسط بهمن ماه سال گذشته اقدام به جوجه ریزی نموده اند که با اقدامات و آموزش‌های صورت گرفته موفق شدند دوره پرورش را بدون بروز بیماری و تلفات پشت سر گذاشته که محصول تولیدی این واحد‌ها در فروردین ماه سال جاری در بازار عرضه خواهد شد.

در شهرستان زابل پنج درمانگاه دامپزشکی، شش مرکز مایه کوبی و هفت داروخانه دامپزشکی با به کارگیری علم، امکانات و تجهیزات روز دامپزشکی پاسخگوی تولیدکنندگان و مرغداران منطقه هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار