حمله مرگبار سگ خانگی به کودک

کودک خردسال که به ظرف غذای سگ خانگی نزدیک شده بود بر اثر حمله مرگبار این حیوان جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۱ ساله آمریکایی که مورد حمله یک سگ خانگی قرار گرفته بود جانش را از دست داد. قربانی که هویتش «آمیریکال جولین هال» اعلام شده بر اثر گازگرفتگی از ناحیه سر جان باخت. این اتفاق روز پنجشنبه و هنگامی رخ داد که این کودک خردسال به ظرف غذای سگ نزدیک شده بود.

پس از آنکه آمیریکال با خزیدن روی زمین به ظرف غذای سگ که مشغول غذا خوردن بود نزدیک شد، ناگهان با حمله این حیوان مواجه شد. والدین کودک بلافاصله فرزند خود را به نزدیکترین بیمارستان منتقل، اما مرگ کودک توسط پزشکان مورد تایید قرار گرفت. بنا به گفته خانواده قربانی این سگ تا قبل از وقوع این حادثه هرگز رفتار تهاجمی نسبت به خانواده، غریبه‌ها و حتی حیوانات دیگر از خود نشان نداده بود.


بیشتر بخوانید


«کوری پینتنر»، یکی از اقوام قربانی در گفتگو با ABC گفت: «این سگ ۴ ساله تابحال سابقه حمله از خود نشان نداده بود. این سگ حتی از دست این کودک غذا می‌خورد. آمیریکال پسری بامزه بود و والدینش به تازگی تولد یک سالگی اش را جشن گرفته بودند.»

حمله مرگبار سگ خانگی

بنا به گزارش رسانه‌های این سگ توسط مرکز کنترل حیوانات از خانه قربانی منتقل شده است. یک صفحه ویژه در GoFundMe برای تامین هزینه مراسم خاکسپاری این کودک ایجاد شده است.

گفتنی است؛ پلیس اتهامی بر علیه هیچ از از اعضای خانواده قربانی مطرح نکرده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سگ پیت بول خطرناک ترین نوع سگ هست. این نوع سگ به حدی خطرناکه که نگهداری از اون در چندین شهر کانادا و آمریکا ممنوع شده. با این حال تو ایران آزادانه به فروش میرسه و اگهی های فروشش دیده میشه. نمیدونم چرا مسئولین جهت ممنوعیت خرید و فروش سگ ها اقدامی انجام نمیدن.
Canada
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا باید نگهداری سگ به هر دلیلی ممنوع شود :
- در شرایطی که خیلی از انسان ها به سختی گوشت تهیه میکنند غذای سگ پر از گوشت فروخته می شود.
- سگ گردانی در خیابان موجب وحشت برخی افراد میشود.
-سگ ها در منزل و خیابان ادرار و مدفوع میکنند حتی اگر تربیت شده باشند.
_ سگ ها پارس میکنند حتی اگر تربیت شده باشند و این امر آلودگی صوتی در محله ها و آپارتمان ها ایجاد کرده و مزاحم آرامش مردم است.
- نگهداری سگ موجب رونق توله کشی یا به اصلاح پرورش سگ می شود که عملی غیر انسانی است.
-سگ ها خطرناک هستند و سالانه تعداد زیادی از افراد را مجروح می کنند.
-بدن سگ مستعد انتقال بسیاری از بیماری ها و حشرات است مانند انگل ، کرم ، باکتری و کنه است.
Canada
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نگهداری سگ فرهنگ غلطی هست که تو کشور ما هم مرسوم شده. تو شرایطی که خیلی از مردم توانایی خرید گوشت ندارن تو پت شاپ ها پر از غذای سگ تولید شده از گوشت فروخته میشه.
Germany
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
طرفداران نگهداری سگ در منازل و سگ گردان ها اخبار قربانیان حمله سگ ها رو مشاهده نمیکنید ؟ یا به نفع شما هست به روی خود نیارید ؟ چند نفر باید قربانی بشوند تا به اشتباه خود اعتراف کنید ؟
Italy
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
جای سگ داخل شهر و خونه و آپارتمان نیست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
سگ وقتی داره غذا می خوره ، جفت گیری می کنه یا وقتی که گوش یا دمش گرفته یا کشیده میشه به شدت تهاجمی رفتار می کنه این جزء ابتدایی ترین چیزهاییه که صاحب سگ باید بدونه متاسفانه والدین بی مسئولیت و ناآگاه لیاقت نگهداری از یک گلدان خالی رو هم ندارن چه به برسه به بچه
France
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آها پس اگه موقع غذا خوردن سگ کسی نزدیکش نره دیگه هیچ بچه ای دریده نمیشه ؟ این چه حرفیه