جوانان فرهنگی، موتور محرک جامعه

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جوانان فرهنگی، نماد عزت و پاکدامنی در جامعه هستند و موتور محرکه نظام به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دیدار نوروزی با کارکنان این اداره کل، گفت: جوانان فرهنگی نماد عظمت، عزت، پاکدامنی و طلایه دار پیشرفت و تعالی هستند.

او افزود: جوانان، مهمترین و ارزشمند‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که می‌توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی تضمین کنند.

کرونا، بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه فرهنگی

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:کرونا باعث شد تا زندگی و فرایند تعلیم و تربیت دستخوش تغییراتی شود که امیدواریم امسال با کسب برکات معنوی از جانب حضرت، ولی عصر (عج)، این بیماری ریشه کن شود.

 او افزود: پارسال ۷ تن از معلمین فداکار خراسان جنوبی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و باید از زحمات معلمان و دانش آموزان که در این زمان تلاش‌های بسیاری کرده اند، تشکر کرد.

واقعی گفت: کروناعلی رغم خسارت‌هایی که ببارآورد، باعث شد فرصت‌های نوینی در فرآیند تعلیم و تربیت به وجود آید که می‌تواند سرفصل‌های خوبی برای مباحث پژوهشی و یا بازبینی برنامه‌های آموزش و پرورش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: شبکه شاد باید به عنوان بستر اصلی تعامل مستقیم یادگیری در سطح مدرسه، تفکر راهبردی و تحولات علم و فناوری، آینده پژوهی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بهار امسال، تصریح کرد: در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب و مزدوران منطقه‌ای ایشان هجمه‌های عظیمی در جهت القای ناامیدی و کم کردن مشارکت مردمی در انتخابات به راه انداخته اند، معلمین باید زمینه جلب مشارکت عمومی در انتخابات را فراهم کنند.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: جوانان ، فرهنگ ، علمی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.