فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

ممنوعیت برپایی چادر در دامان طبیعت

سردار القاصی مهر گفت: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا برپایی چادر در تفرجگاه‌ها، دامان طبیعت، پارک‌ها و بوستان‌ها در ایام نوروز ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در هشتمین جلسه قرارگاه نوروزی در ستاد انتظامی استان ، گفت: یکی از مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا ، جلوگیری از برپا نمودن چادر در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی است که پلیس با حمایت دستگاه قضائی از خیلی وقت پیش این اقدام را انجام داده و پیشگیری کرده است.

او افزود: شعار نوروزی امسال نیروی انتظامی "امنیت و سلامت ، نشاط بهاری" و متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا انتخاب شده و لازم است هم استانی‌های فهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ، برای تحقق این شعار راهبردی و سلامت محور با مسئولان و خادمان خود در نیروی انتظامی مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد:پلیس با تمام توان پای کار هست و انتظار داریم مردم گرامی نیز به توصیه‌های پزشکی به دلیل شیوع بیماری کرونا توجه داشته باشند تا انشاالله باعث قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.