سرهنگ کنجوریان خبر داد؛

کلاهبرداری با انتقال خط تلفن همراه از طریق وکالتنامه جعلی

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار و یک نفر جاعل اسناد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در اواخر دی ماه سال گذشته یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به دادخواهی خانمی از دادسرای ناحیه ۱۴ محلاتی تهران جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم ارجاع شد.

سرهنگ کنجوریان افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که یک خط سیم کارت که در مالکیت همسر مرحوم شاکیه بوده است و جزء ماترک وی بوده بدون اطلاع و اذن وی به شخص دیگری انتقال یافته است.

وی افزود: با آغاز تحقیقات اولیه، کارآگاهان محل انتقال خط مذکور که یک دفتر امور مشترکین در محدوده شرق تهران بود را شناسایی کردند که با احضار مالک دفتر وی اظهار داشت: شخصی به هویت جمال با در دست داشتن یک برگ سند وکالتنامه از مالک اعلام داشت قصد انتقال خط تلفن همراه را به نام خود دارد، لذا ما هم با توجه به رویت وکالتنامه اقدام به انتقال سیم کارت به نام وی کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: با مشخص شدن این موضوع اقدامات برای دستگیری جمال انجام شد و وی در مخفیگاهش دستگیر و به انتقال سیم کارت به نام خود معترف شد و اظهار داشت؛ وکالتنامه را شخصی به هویت ساسان جعل کرده است که در بررسی‌های اولیه محرز شد ساسان در زمینه جعل دارای دو فقره سابقه کیفری است که با هماهنگی قضایی ساسان در مخفیگاه خود در شرق تهران شناسایی و دستگیر و به جرم خود معترف شد.

سرهنگ کنجوریان افزود: با توجه به دستگیری هر دو مجرم و اعتراف صریح به جرم خود متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
مخابرات متاسفانه سیمکارت ها را معلوم نیست چگونه واگذار می کند که الآن ندارد ودر عوض در سایت رند هر شمار و سرشماره ای که بخواهید هست. منتهی سیمکارت مخابرات 20 تومان است و سیمکارت رند قیمت های آنچنانی. از سایت رند یک شماره انتاب کردم نوشته 95000 تومان و زنگ زدم که بخرم میگه 495000 تومان . میگم چرا تو سایت نوشته 95 تومان میگه قیمت 4 سال پیشه ویرایش نشده .و الآن رفتم کردمش 495000 تومان. هر شماره دیگه هم بخوای بخیری باید به این شخص مراجعه کنی امیر زارعی 09151111100 . چرا واگذاری مخابرات اینقدر غلط است و چرا سایت رند آی آر اینقدر بی در وپیکر و گرانفروشی 500 درصدی ؟! لطفا خودتان امتحان کنید و گزارشی در باره وضعیت ارائه سیمکارت در مخابرات و سایت رند منتشر کنید تا جلوی این تخلف گرفته بشه.
آخرین اخبار