رسیدگی سریع به تخلفات حوزه منابع طبیعی در نوروز

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: به گزارش‌های تخریب، تصرف، قطع درختان و قاچاق چوب تاغ و محصولات جنگلی در نوروز امسال به سرعت رسیدگی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: از مردم، دوستداران محیط زیست، همیاران طبیعت، بهره‌برداران، جوامع محلی، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۰۴، ۱۳۹ و ۱۵۴۰ به یگان‌های حفاظت اطلاع دهند.
 
او همچنین از استقرار ۳۵ تیم گشت حفاظتی در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۰ در عرصه‌های منابع طبیعی این استان خبر داد و افزود: هدف از این اقدام جلوگیری و پیشگیری با هر گونه حوادث، تخلفات و جرائم مرتبط با عرصه‌های طبیعی است.
 
سرهنگ علیرضا ابوطالبی با بیان اینکه این گشت‌ها تا ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ به نظارت ادامه خواهند داد افزود: در هشت شهرستان استان سمنان نیز کشیک پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی نسبت به برقراری گشت و مراقبت حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی اقدام خواهد شد.
 
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین کار این اکیپ‌ها پایش اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی است، ابراز داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متعرضان و متخلفان به اراضی ملی برخورد شدید قانونی صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام / گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.