رصد وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت:وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاسیسات گردشگری، اماکن تاریخی و گردشگری مورد رصد قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ولی الله تیموری  رئیس ستاد خدمات سفر کشور در حاشیه بازدید از ارگ تاریخی راین گفت:هدف از سفر اعضای ستاد مرکزی خدمات سفر کشور به استان‌های کشو رصد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری، اماکن تاریخی و گردشگری استان‌های گردشگر پذیر کشور است.

او افزود: طی سفر دو روزه‌ای که به استان کرمان انجام شد، شرایط موجود کاملا رضایت‌بخش بود که جای تشکر دارد.

تیموری بیان کرد: مسوولان استان کرمان در قالب ستاد مرکزی خدمات سفر و همچنین مقام عالی استان در تلاش هستند در کنار مدیریت صحیح و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند، زیرا مردم این خطه از کشور مردمی مهمانواز هستند.

او بیان کرد: امروز در شهر توریستی راین شاهد بنای تاریخی ارگ راین بودیم که توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان مرمت و بازسازی شده است که به زودی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و با کاربری اقامتی و پذیرایی به ارائه خدمات گردشگری خواهد پرداخت.

تیموری تصریح کرد:مردم می‌توانند با حفظ شیوه‌های بهداشتی به استان کرمان سفر کنند و با آداب و رسوم و مناطق خوش آب و هوای این منطقه از جنوب شرق کشور آشنا شوند و استفاده کنند. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار