۷۶ آسیب دیده نوروزی در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای این جمعیت به ۷۶ آسیب دیده در قالب ۱۷ حادثه در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی کردند.

علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:علاوه‌بر ارائه خدمات غربالگری در سه پایانه مرزی سیستان و بلوچستان طرح امداد و نجات نوروزی نیز در تمامی شعب همچون سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

او  ادامه داد: امسال ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و ساحلی دریایی و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در سطح استان در حال ارائه خدمات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تاکنون ۱۷ حادثه در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان ثبت شده که از این تعداد ۱۳ مورد حادثه جاده‌ای ۲ مورد حادثه شهری و یک مورد آتش سوزی و یک مورد حادثه دریایی بوده است.

او ادامه داد: همچنین ۲۱ مورد رهاسازی در تصادفات جاده‌ای توسط عوامل امدادی پایگاه‌های امداد و نجات استان و اعضای تیم واکنش سریع انجام گرفته است.

میربهاءالدین بیان کرد: ۹۲ نجاتگر در قالب ۲۳ تیم عملیاتی در طرح امداد و نجات نوروز ۱۴۰۰ در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار