الهامی: امیدوارم بتوانیم امسال از شرمندگی مردم مازندران در بیاییم/ در بازی با نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم شمالی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: سال نو را به مردم خوب مازندران تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پُر از سلامتی و نشاط داشته باشند و این بیماری خانمان سوز هر چه زودتر  از کشورمان رخت بر بندد. ان شاء الله امسال شرایطمان به صورتی شود که بتوانیم از شرمندگی مردم  مازندران در بیاییم، چون آن‌ها حقشان است که این شادی را داشته باشد. با وجود اینکه فصل گذشته برای مازندرانی‌ها سخت بوده است، اما سال ۹۹ با یک شیرینی خاص تمام شد.  

او ادامه داد: من از تک تک هواداران نساجی تشکر می‌کنم و آن‌ها در این ۲ بازی که حضور داشتم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم شرمنده مردم مازندران نشوم. حدادیان مالک باشگاه نساجی ما را شرمنده خودش کرده است و آن چیزی که لازم و واجب بود بدون کم و کاستی برای ما مهیا کرد و از او، سیف الله پور و کوچک زاده تشکر می‌کنم. مسئولان نساجی سنگ تمام گذاشتند و یار و یاور ما بودند و با اتحاد و همدلی  یک  مرز کوچکی را رد کردیم، اما راه سختی را پیش رو داریم.  

کم و کاستی های تیم نساجی در اردو برطرف می شود 

الهامی گفت: همه تیم‌ها  از این به بعد جلوی نساجی به صورتی دیگر بازی می‌کنند و تیم ما هم در ادامه بازی‌ها فرق خواهد کرد، چون بازیکنان ما روز به روز بهتر می‌شوند. حدادیان در این شرایط سخت اقتصادی اردویی برای ما فراهم کرده است و  به اردو می‌رویم و خیلی از کم و کاستی‌ها را در اردو می‌توانیم جبران کنیم.  

سرمربی تیم نساجی مازندران بیان کرد: شرایط به صورتی است که در بازی با نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم و امیدوارم با دعای مردم بتوانیم موفق شویم. همچنین خدا را شاکرم که ما را در جایگاهی قرار داده است که هنوز امید در وجودمان است و تا آخرین لحظه می‌جنگیم. مطمئن هستم خداوند به ما کمک خواهد کرد و طرفداران  با نیت کامل ما را  دعا می‌کنند و ان شاء الله بتوانیم جواب محبت‌های آن‌ها را بدهیم. هواداران بدانند که سرباز‌های آن‌ها تا آخرین لحظه خواهند جنگید و  به طور حتم دست پر از مسجد سلیمان برمی گردیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار