ممنوعیت ورود غیرمسافر به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: ورود غیرمسافر و فاقد بلیت به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز براساس ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشور ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: ورود افراد غیر مسافر و فاقد بلیت به محل ترمینال فرودگاه شهید قاسم سیلمانی اهواز برابر با ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشور ممنوع است.

او افزود: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان و ضرورت اجرای ابلاغیه‌های صادره ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اقدامات پیشگیرانه در فرودگاه‌های استان به خصوص فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز با جدیت پیگیری و عملی می‌شود.

رزاز با اشاره به ابلاغ دستور‌های مربوط به ممنوعیت ورود افراد غیر مسافر به محل ترمینال اظهار داشت: برهمین اساس از شهروندانی که به استقبال مسافران می‌آیند و یا به منظور مشایعت، آن‌ها را همراهی می‌کنند خواسته می‌شود به منظور اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا به محل ترمینال فرودگاه بین المللی شهید قاسم سیلمانی وارد نشوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه محدودیت‌ها در خصوص جلوگیری از ورود افراد فاقد بلیت با جدیت اعمال می‌شود و انتظار می‌رود در این خصوص همکاری‌های لازم از سوی شهروندان را شاهد باشیم، تصریح کرد: تیم بهداشت به منظور انجام تست رپید (سریع) با تلاش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مرکز بهداشت شرق این کلانشهر برای جلوگیری از ورود تعداد زیادی از مبتلایان در مبادی ورودی به فرودگاه مستقر هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با فعالیت اپلیکیشن ماسک، سوابق کرونایی افراد از طریق کد ملی در مبادی ورودی به ترمینال بررسی و اقدامات لازم انجام می‌شود، ضمن اینکه ۲۶ هزار تست رپید (سریع) در محل این فرودگاه انجام شده و تاکنون تعداد ۸۰ نفر از مبتلایان به کرونا از طریق انجام تست رپید شناسایی و از ورود آن‌ها به هواپیما جلوگیری شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.