برخورد قانونی با چند مرکز اقامتی غیر مجاز در یزد

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: رستوران و فروشگاه سه واحد بین راهی و چند مرکز اقامتی غیرمجاز در یزد تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: رستوران و فروشگاه سه واحد بین راهی و چند مرکز اقامتی غیرمجاز در یزد با هدف اجرای مصوبه‌های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شدند.

خورشیدی ادامه داد: با تشدید نظارت بر مرکز خدمات گردشگری با همکاری دستگاه‌های نظارتی استان، از فعالیت فروشگاه‌ها و رستوران‌های داخل سه مجتمع بین راهی جلوگیری شد.

او با اشاره به بازدید از مراکز عمومی دو مسیر ترانزیتی یزد اظهار داشت: با توجه به ضرورت جلوگیری از فعالیت خانه‌های غیر مجاز، سه خانه پلمپ و شش مورد برخورد و اخطار با این واحد‌ها صورت گرفت.

خورشیدی بیان کرد: بر اساس الزام‌های در نظر گرفته شده برای واحد‌های گردشگری، همه واحد‌ها برای فعالیت و ارائه خدمت به مسافر باید نسبت به اخذ گواهی بهداشت اقدام کنند.

او ادامه داد: واحد‌های گردشگری باید برای حفظ سلامت کارکنان و میهمان‌ها موارد بهداشتی شامل استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و غیره را رعایت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.