سرهنگ کنجوریان خبر داد؛

زورگیری سارقان خشن از رانندگان با قمه

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق سابقه داری خبر داد که سوار بر خودروی پژو، راه را بر رانندگان سد کرده و با تهدید قمه از آن‌ها سرقت می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل بهمن سال گذشته زن جوانی هراسان به پایگاه ششم پلیس آگاهی رفت و از زورگیری دو مرد جوان خبر داد و گفت: به همراه برادرم سوار بر خودروی پرشیا در حال عبور از شهرک مسعودیه بودیم که ناگهان خودروی پژو ۲۰۶ راه را بر ما سد کرد و دو سرنشین خودرو با قمه پس از مجروح کردن من و برادرم کیفم و گوشی تلفنم را سرقت کردند.

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: به دنبال این شکایت، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل زورگیری شدند و در تحقیقات میدانی از شاهدان و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه، دریافتند که زورگیران شماره پلاک را مخدوش کرده و هیچ رد و سرنخی از خود به جا نگذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه تصاویری از سارقان که توسط دوربین‌های مداربسته گرفته شده بود به دست آمد، افزود:گرچه سارقان سعی داشتند با پوشاندن چهره شان، هویتشان را مخفی نگاه دارند، اما کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان می‌داد سارق جوان به نام هاشم، متهم سابقه داری است که ۵ بار به زندان افتاده است، اضافه کرد: با مشخص شدن هویت متهم جوان، ماموران وارد عمل شدند که در ادامه مشخص شد هاشم توسط ماموران کلانتری مسعودیه به خاطر ضرب و جرح بازداشت شده است. بدین ترتیب و پس از هماهنگی‌های قضایی متهم جوان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: هاشم ابتدا منکر زورگیری بود، اما در برابر مدارک پلیسی به ناچار به زورگیری اعتراف و همدست خود به نام آرش را معرفی کرد. آرش از فروشندگان مواد مخدر در منطقه شرق تهران و مجهول امکان بود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه بررسی‌ها هویت کامل آرش به دست آمد و مشخص شد که او ۳ سابقه کیفری در پرونده خود دارد که در نهایت آرش در قرار صوری بازداشت شد و او نیز که مانند همدستش ابتدا منکر زورگیری بود، در نهایت با مواجهه مدارک پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان در پایان اشاره کرد: متهمان تا کنون به سه زورگیری به این شیوه اعتراف کردند و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسری ناحیه۳۴ تحقیقات برای شناسایی جرایم احتمالی آن‌ها از سوی کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، زورگیری و سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار