دید و بازدیدهای عید را تا قطع زنجیره کرونا متوقف کنیم

مدیر مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بر انجام دید و بازدید‌های عید نوروز به صورت مجازی و تماس‌های تلفنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد رییسی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از مردم خواست: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا، حدالامکان از انجام دید و بازدید‌های عید نوروز به صورت حضوری خودداری کنند و در موارد ضروری به طور مختصر، در کوتاه مدت و با رعایت نکات و اصول بهداشتی انجام شود.

او افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا در ایام تعطیلات عید نوروز، دید و بازدید حضوری به ویژه با سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای بسیار حساس و خطرناک است.


بیشتر بخوانید


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شست و شوی دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مواردی است که باید حتماً در این ایام مد نظر قرار گیرد.

رییسی در خصوص پذیرایی‌های شب عید هم توصیه کرد: در این ایام مردم کمتر از تنقلات استفاده کنند تا از بروز هرگونه بیماری خودداری شود.

او در ادامه گفت: خوشبختانه مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در کشور از روزانه ۵۰۰ نفر به زیر ۱۰۰ نفر رسیده و امید است به زودی این رقم به صفر برسد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.