امیر سرتیپ حیدری:

جوان گرایی و اعتماد به جوانان در همه عرصه‌ها در اولویت است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان گفت: جوان گرایی و اعتماد به جوانان در تمامی عرصه‌ها باید در اولویت باشد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه بازدید نوروزی از یگان های این نیرو در جمع فرماندهان و کارکنان لشکر ۲۸ کردستان گفت: جوان گرایی، میدان دادن به جوانان و اعتماد به قشر جوان و متخصص در تمامی امور باید در اولویت قرار گیرد.

وی بر ارتقای توان دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش تاکید کرد و افزود: اجرای دقیق طرح های لبیک یا امام خامنه ای و مصباح می تواند ما را به آنچه که در خصوص آمادگی رزمی است برساند، تمام طرح ها و برنامه های ما در نیروی زمینی ارتش در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به لزوم تکریم کارکنان وظیفه تصریح کرد: نگاه به سرباز باید با کرامت باشد، در حوزه خوشبین سازی محیط سربازی بیشتر تلاش شود به گونه ای که سرباز در پادگان ها احساس آرامش خدمتی داشته باشند و بتوانند تمام تخصص خود را در راستای ارتقای رزم زمینی این نیرو به کار بندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۲:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
با سلام ، وخدا قوت وتبریک سال ، انشاالله موفق باشید.
آخرین اخبار