ممنوعیت اسباب‌کشی منزل بدون مجوز در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: به منظور ارتقای امنیت عمومی شهرستان در ایام نوروز، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس افزایش یافته و هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل نیز بدون مجوز ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی،فرمانده انتظامی خرم‌آباد اعلام کرد: با توجه به تذکرات پیشین مبنی بر ممنوعیت اسباب‌کشی منازل در تعطیلات عید نوروز، چنانچه احدی از شهروندان و روستائیان قصد جابجایی اسباب و اثاثیه منازل و دفاتر را دارند، لازم است، تا از کلانتری محل سکونت، مجوز دریافت کرده و با هماهنگی عوامل انتظامی، اقدام به جابجایی اثاثیه کنند.
او تاکید کرد: به عوامل انتظامی خرم‌آباد دستور داده شده تا از جابجایی بدون مجوز هرگونه اسباب و اثاثیه جلوگیری کنند، لذا توصیه من به همشهریان این است تا به منظور پیشگیری از توقیف اموال خود، ضمن اخذ مجوز تردد، با پلیس هماهنگی و همکاری کنند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: همانگونه که کارشناسان ما در سامانه انتظامی پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند، انتظار ما از مردم این است تا به محض مشاهده هرگونه اقدام مشکوک یا جرم مشهود، مراتب را با فرماندهی انتظامی مرکز استان در میان بگذارند، چراکه حفظ امنیت و آسایش مردم وظیفه و رسالت ذاتی پلیس است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.