فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

فعالیت شبانه روزی و مستمر ۳۸۰ گشت طی ایام نوروز در ایلام

سردار القاصی مهر گفت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز به صورت مستمر با بیش از ۳۸۰ گشت مختلف در حوز‌ه‌های گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تامین امنیت برای شهروندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، گفت: در ایامی که اکثر مردم در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند پلیس با تمام توان و قوا، امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه تلاش پلیس در راستای حفظ جان و مال مردم است، افزود: در ایام نوروز ، شهروندان بایستی به توصیه‌های پلیس توجه کنند و اگر قصد خروج از منزل را دارند حتماً از استحکام منزل از لحاظ امنیتی اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگری‌های کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و آرامش در جاده‌ها در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد و ادامه داد: پلیس در ایام تعطیلات نوروز به صورت روزانه و مستمر با بیش از ۳۸۰ گشت مختلف در حوز‌های گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تامین امنیت برای شهروندان هستند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارکنان پلیس امنیت عمومی در طول یک سال گذشته با رصد پلیسی و انجام اقدامات خاص، موفق به شناسائی و انهدام ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات ، کشف ۷۳۷ سلاح جنگی و شکاری و دستگیری ۲۱۸ ارازل و اباش شده اند.

او ادامه داد: کشف تعداد ۴ میلیون ماسک قاچاق، کشف بیش از ۴ میلیون لوازم پزشکی قاچاق، کشف ۵۵ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از چرخه توزیع از اقدامات خوب پلیس اقتصادی در این مدت بوده است.

سردار القاصی مهر به تلاش‌های پلیس استان در حوزه راه‌های برون و درون شهری اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با استفاده از تمام توان و به کارگیری حداکثری کارکنان و استقرار کارشناسان مجرب در معابر، خیابان‌ها و تقاطع‌های پر ترافیک موفق به کاهش ۸۰ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی در معابر درون شهری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که در ایام تعطیلات نوروز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از حوادث جاده ای ، شیرینی این ایام را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.