در بسته حوادث یکشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ بخوانید؛

سارقان در خوزستان جلوی قانون زانو زدند/ مواد محترقه غیرمجاز به دست پلیس رسیدند

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انهدام باند سرقت احشام در هویزه

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی افزایش سرقت احشام در شهرستان هویزه، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان هویزه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

۲ سارق حرفه‌ای منازل در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ۲ سارق در حین سرقت پنل کولر ۲ تیکه در بالا پشت بام را شناسایی و با شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از متهمان مقداری لوله‌های مسی کولر و آچار آلات مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکلیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق محتویات داخل خودرو در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ دالوند در ادامه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح اهواز اشاره کرد و ادامه داد: بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: سارق در بازجویی‌های پلیس به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارق حرفه‌ای منازل در اهواز با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند در ادامه با اشاره به وقوع چند فقره سرقت منازل در اهواز، گفت: بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۷ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیس سارق به ۵ فقره سرقت منازل اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستبند پلیس حمیدیه بر دستان ۵ سارق حرفه‌ای

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه بیان داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی هویت ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان سابقه سرقت در پرونده خود داشتند، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات اولیه ماموران به ۶ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

برق دستبند بر دستان فروشنده مواد محترقه غیر مجاز در بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: به منظور اجرای طرح تأمین نظم و امنیت و با هدف برخورد با فروشندگان مواد محترقه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ حکم قضایی در بازرسی از منزل شخصی با هویت معلوم طی یک عملیات غافلگیرانه ۴ هزار و ۳۹۵ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.

او با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.