سال ۹۹ سال ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم‌ها و پاندمی کرونا بود

استاندار قم با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ گفت: سال ۹۹ سال صبر و ایستادگی هوشمندانه ملت ایران در مقابل سخت ترین تحریم‌ها و پاندمی کرونا بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام بهرام سرمست استاندار قم آمده است: سال ۹۹ با تمام سختی‌ها و فراز و نشیب‌های آن به پایان رسید، سالی که صبر و ایستادگی هوشمندانه و مقاومت سرافرازانه ملت سربلند ایران در مقابله با دو تهدید بزرگ و در نبرد توامان با بی سابقه‌ترین تحریم‌ها و پاندمی کرونا، دستاورد‌ها و افتخارات ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد و جلوه‌های کم نظیری از شکوه وحدت، همدلی، همبستگی و ایثار، فداکاری و نوع دوستی مردمان این سرزمین را به نمایش گذاشت و با اثبات پویایی و توان تاب آوری و توانمندی مدیریتی نظام در مواجهه با بحران ها، بار دیگر پیشرفت‌های شگرف و خیره کننده کشور در دانش پزشکی و خوداتکایی در تولید دارو‌ها و تجهیزات پیشرفته را به رخ جهانیان کشید.

پیام ادامه یافته است: افتخارات ارزنده و کامیابی‌های بزرگی که مایه مباهات است، همگام با موفقیت‌های ملی، استان قم نیز در سال گذشته مسیر پیشرفت و بالندگی را با شتاب و سرعت مناسبی طی کرد و با جدیت، تلاش و عزم عمومی، کار‌های بزرگ و ماندگاری در عرصه‌های مختلف انجام گرفت.

پیام می‌افزاید: به ویژه در عرصه مدیریت و مهار ویروس کرونا که در پرتو عنایت خاص کریمه اهل بیت (س) و با برنامه ریزی منسجم و یکپارچه و همراهی و نقش آفرینی اثرگذار علما، خیرین، نیکوکاران، گروه‌های جهادی و مردمی و مدافعان سلامت، قم در این عرصه پرالتهاب بسیار خوش درخشید و به عنوان یک استان موفق و الگو در مقابله با بیماری و پیشگام در مجاهدت، خدمت رسانی و مواسات همدلانه در سطح کشور معرفی و شناخته شد.

پیام حاکی است: علاوه بر دستاورد‌های ارزشمند استان در عرصه مقابله با کرونا، بهره برداری از صد‌ها پروژه در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، زیربنایی، آب و خاک، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، آموزشی و.. همچنین پیگیری‌ها و تلاش‌های هدفمند و منجر به نتیجه در زمینه سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، رونق اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رفع موانع و مشکلات تولید و احیای واحد‌های راکد در راستای تحقق شعار سال و نیز ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان‌های جدیدالاحداث و ... از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات مهمی است که در سال ۹۹ با تلاش و همت مردم و مسؤلان و در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید شکل اجرایی به خود گرفت و زمینه را برای تقویت زیرساخت‌های توسعه و عمران استان فراهم کرد.

در خاتمه آمده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه ۶ هزار شهید گرانقدر استان قم، فرارسیدن سال نو و تقارن آن با خجسته اعیاد شعبان المعظم را به عموم مردم شریف استان قم، مراجع معظم تقلید، علما و روحانیت معزز، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران سربلند و همه مدیران و خادمین مردم در مجموعه‌های اداری و خدماتی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم به فضل و یاری خداوند متعال و با رفع این بلای عالمگیر، سال ۱۴۰۰، سلامتی و تندرستی و شادابی و توأم با موفقیت‌های روزافزون برای ایران اسلامی و استان قم باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار