روایت فریبا کوثری از اتفاقی عجیب؛ معجزه خدا را به چشم دیدم!

شب گذشته، فریبا کوثری مهمان برنامه تلویزیونی عیدانه شبکه دو سیما بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته، منصور ضابطیان به مناسبت فرا رسیدن نوروز ویژه برنامه ای در شبکه دو سیما داشت. 

یکی از مهمانان این ویژه برنامه فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود که خاطره عجیبی را از اتفاقی که در زندگی اش افتاده بود، تعریف کرد.

کوثری از روزهای سختی گفت که بیکار بود و برای رفع مشکلش به ساحت مقدس امام حسین (ع) متوسل شده بود.

در ادامه فیلم صحبت های او را ببینید و بشنوید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
پول مفت سینما و تلویزیون
Iran (Islamic Republic of)
علیرضایونس زاده حقیقی
۱۴:۵۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
بایادهنرمندان درگذشته زنده یاداستادجمشیدمشایخی وزنده یاد استادعزت الله انتظامی وزنده یاداستادداوودرشیدی برای تمامی هنرمندان بویژه استادعلی نصیریان سالی باخیروبرکت وطول عمرباعزت ازخداوندمسئلت می نمایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
شما اگر واقعا امام حسین (ع ) را دوست دارید حجاب شرعی داشته باشید (موهای سرتان را بپوشانید و آرایش نکنید و....)و مسائل شرعی را رعایت کنید وگرنه در صداقت شما باید شک کرد. الان بی دین هم درب خانه امام حسین (ع) برود دست خالی بر نمی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
چیکار به آرایش داری یا حجاب آرایش جز پاکی واراستگی
شلخته باشه خوبه اصل قلب ونیتی که داری
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۹:۳۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
البته حجاب خیلی مهمه ولی به نظر بنده باید دلی باشه و طرف باور داشته باشه که خداوند در قرآن فرموده که باحجاب باشید فرقی هم نداره مردها هم باید حجابشون رعایت کنند ولی آخر عمرمون مهمه چطوری تموم بشه شمری یا حر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی
۲۳:۳۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
این که بگین قلب مهمه که پاک باشه حرف اشتباهی هست مثلاً شما فرض کنید همسرتون رو توی یک رستوران با یک جنس مخالف غریبه پیدا می کنید که دارن صمیمانه صحبت میکنن آیا سرش داد نمی زنید و عصبانی نمی شید ؟اگه اون بگه مهم دله و من فقط تو رو دوست دارم باور می کنین؟
معلومه که نه
پس این حرف که مهم دله کاملا اشتباه هست این خانوم اگه حجاب رو رعایت نکنه احکام رو رعایت نکنه گناه انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
در پاسخ به کسی که جواب شما را داده که اصل قلب و نیتیه که داری!!! باید به ایشان گفت پس شما از خدا و امام حسین و...بیش تر می فهمی که گفتند شرط قبولی فردی عمل کردن اوست. نه این که فقط نیت کنه و حرف بزنه و شعار بده. اگه به حرف و شعار و ادعایی که می کنه عمل نکنه یعنی هیچ. اگه کسی نیت خوبی دارد ولی عمل نکند به چه دردی می خورد؟ یعنی شما می گی در نیتش با امام حسینه ولی در عمل مخالف فرمایشات امامه و عمل نمی کنه و اونی که خودش قبول داره را عمل می کنه!!! واقعا این چه منطقیه که شما داری. همه این بی بند و باری ها نتیجه همین منطق و این فکر غلطه. الان یک یهودی یا مسیحی میره نذر می کنه برای امام یا حضرت عباس (ع) و بهش خواسته اش را در همین دنیا می دهند چون رفته در خانه کریم اما در این دنیا و در آخرت ازش اسلام و عمل به احکام شرعیو می خوان. حتی فرض کن کلی اشک برای امام ریخته باشه ولی یک رکعت نمازم نخونده این گرفتار خواهد بود و بی چاره است. در قرآن می گه ایمان و عمل صالح یعنی هر دوتا را با هم می خواد. عمل و عمل.
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۱۴:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
حجاب داره . حجاب برتر چادر نداره اما حجاب داره. دین اسلام دین جذب حداکثریه شاید همه اعمالش برتره فقط حجابش حجاب برترنیست. اما ما مدعیان چی ؟اول خودمون را اصلاح کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
عالی بود
خدایا کمکمون کن
مشکلاتمون رو حل کن
خدایا به غیر تو کسی رو نداریم

در ضمن من خانم کوثری رو خیلی دوست دارم
آخرین اخبار