بازگشایی موزه‌های گیلان در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از بازگشایی موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی این استان در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مسعود حلاج‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که تردد در شهرستان‌های زرد و آبی را مجاز اعلام کرده است و با توجه به اعلام آخرین تغییرات وضعیت شهرستان‌های استان گیلان، موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان گیلان در نوروز ۱۴۰۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

او با اعلام اینکه استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این بازدید‌ها شرط اصلی است، افزود: موزه‌های مختلف و اماکن تاریخی استان گیلان در ایام نوروز ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: محوریت ستاد اجرایی هماهنگی سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰ در استان رعایت اصول بهداشتی و انجام سفر‌های مسئولانه بوده و رعایت این دستورالعمل‌ها در تمامی مراحل سفر و انجام بازدید از مکان‌های گردشگری و فرهنگی تاریخی الزامی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و تبریک سال نو
در خصوص زباله های شهری در تالش و بویژه مسکن مهر تالش خواستاریم تا خبرگزاری محترم گزارشی تهیه کنند. واقعا زباله در این محوطه به یک معضل تبدیل شده است.