عیدانه دورهمی/ ۱

مهران مدیری در آخرین برنامه فصل چهارم دورهمی: خیلی‌ها نقد نکردند و تهمت زدند

آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» در فصل چهارم، امروز روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ساعتی پس از سال تحویل آخرین برنامه دورهمی در فصل چهارم با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در بخش ابتدایی برنامه آیتم ویژه تحویل درآمد حاصل از فروش اجناس موزه دورهمی به هلال احمر پخش شد.

مدیری در آخرین برنامه گفت: آخرین قسمت برنامه را امروز مشاهده می‌کنید. از سال ۹۴ دورهمی را شروع کردیم و ۳۱۱ قسمت دورهمی ضبط شده است. پنج سال برنامه روی آنتن رفته است؛ با تمام سختی‌ها و تمام لذت هایش و با تمام معایب و محاسن.

مدیری عنوان کرد: برنامه ما ابتدا خام بود و کم کم تغییر کرد و به پختگی رسید. طبیعی است که یکسری برنامه را دوست دارندو برخی‌نه.  ما سعی کردیم در طول ۳۱۱ برنامه چیزی که شما دوست دارید انجام دهیم. با نظراتی که از شما می‌گرفتیم تلاش کردیم معایب را کاهش بدهیم. در طول این سال‌ها خیلی‌ها چیز‌ها به ما گفتند. البته نقد یک مسئله است و دشمنی یک مسئله دیگر است؛ اما آن‌هایی که از روی دشمنی چیزی گفتند می‌گذاریم به حساب نقد و آن‌ها را هم دوست می‌داریم.

مدیری اظهار کرد: البته در کنار آن تهمت‌هایی هم به عوامل برنامه دورهمی زده شده است؛ اینکه پول پارو می‌کنند و از خیلی از آدم‌ها پول می‌گیرند و دعوت می‌کنند. در صورتی که شوخی آن هم قشنگ نبود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
شفاف چند گرفتی بگو تا بدانیم
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۲۰:۳۲ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ها فقط به خاطر نمایش دورهمی (یا حتی نمایش کوتاه سروش جمشیدی) اونو میدیدند، حذف اون بخش ها، بی تجربگی بود یا غرور یا هرچی، بعضی از بینندگان رو ناراضی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۲:۵۱ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
اصلا فقط و فقط مدیری
آخرین اخبار