تبریک امام جمعه قزوین به مناسبت فرارسیدن سال نو

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در پیام نوروزی سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سال نو، روز نو و عید نو را به همه مردم عزیز و گرامی تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: طبیعت، کوه، دشت و دمن در این ایام به وجد می‌آیند، ابر اشک شوق می‌ریزید و رود‌ها جاری می‌شوند، چشمه‌ها به جوشش می‌آیند و طبیعت مرده جان تازه می‌گیرد.

امام جمعه قزوین افزود: به فرموده خدای متعال زمین را می‌بینی که در پاییز و زمستان فروخفته و مرده است و وقتی نزولات آسمانی را در ایام بهار بر زمین می‌بارانیم، زمین به وجد می‌آید و آن‌چه را در درون دارد می‌رویاند و گل‌ها نقاشی جمال الهی بر صفحه زمین می‌شوند و انسان در این میان مورد عنایت خاص خدا قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان اضافه کرد: خداوند بخاطر آفرینش انسان به خودش تبریک گفته است و به جامعه مؤمن و انسانی می‌فرماید اگر شما مؤمن باشید، دست برتر هستید و می‌فرماید آن‌هایی که تحت ولایت خداوند هستند و رحمت خدا جانشان را نوازش می‌کند، هیچگونه ترس، اندوه و نگرانی آن‌ها را تهدید نمی‌کند و در آسایش و آرامش زندگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: از خدای متعال می‌خواهیم در این سال جدید جامعه، ملت و مردم ما را از نعمت‌های فراوان برخوردار کند. از خدای متعال می‌خواهیم در انتخابات پیش رو بتوانیم دولتی که در خدمت مردم، فعال، جوان و از جنس مردم باشد برای رفع گرفتاری‌های مردم انتخاب شود و در خدمت مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: از خدای متعال می‌خواهیم اموات و درگذشتگان مردم را که در بیماری کرونا، حوادث و ترور‌های بی‌رحمانه دشمنان به رحمت خدا رفته‌اند، مشمول لطف و رحمت خود قرار دهد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: از خدای متعال ملتمسانه درخواست می‌کنیم که در‌های علم، دانش و رحمتش را به روی ملت ما بگشاید و عزیزان دانشمند ما که دارو‌های جدید و واکسن نجات‌بخش در پدیده شوم کرونا را تولید کرده‌اند بر توفیقاتشان بیفزاید، سایه رهبر فرزانه انقلاب را مستدام بدارد و انقلاب شکوهمند ما با دستان توانمند رهبرمان به دستان با کفایت مولا و صاحبمان منجی عالم بشریت (عج) سپرده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.