فرماندار اسکو: 

گردشگران به کندوان سفر نکنند

 فرماندار اسکو با اظهار نگرانی از احتمال گسترش کرونای انگلیسی در این شهرستان و روستا‌های مسیر گردشگری کندوان گفت: برای پیشگیری از شیوع این ویروس گردشگران به کندوان سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رضی منش فرماندار اسکو با اشاره به تشخیص هشت مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان اسکو گفت: احتمال افزایش این آمار به ویژه در شهر جدید سهند و روستا‌های مسیر گردشگری کندوان، عنصرود و گنبرف وجود دارد بنابراین افزایش محدودیت‌ها و خودداری گردشگران و مسافران از مسافرت به این منطقه ضروری است.

او گفت: با توجه به اینکه طبق روال سال‌های گذشته روستای تاریخی کندوان در تعطیلات نوروز از مقاصد گردشگری مردم محسوب می‌شود و روز گذشته نیز این روستا میزبان یک هزار گردشگر بود، این وضعیت نشان از تراکم جمعیت در روز‌های آتی در این منطقه و احتمال گسترش ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی وجود دارد.

فرماندار اسکو  با بیان اینکه هم اکنون وضعیت این شهرستان زرد است گفت: افزایش آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در این منطقه و افزایش تعداد گردشگران نگران کننده بوده و افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به کرونا احتمال دارد.

رضی منش گفت: در زمان کنونی تمام اقدامات پیشگیرانه در طرح شهید سلیمانی در این شهرستان اجرا می‌شود ولی برای جلوگیری از شیوع این ویروس مسافران نوروزی از مسافرت به این منطقه خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.