مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد ؛

فعالیت ۲۵۰ نفر راهدار در طرح نوروزی ۱۴۰۰

شهامت گفت :طرح نوروزی ۱۴۰۰ با در نظر داشتن مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های استان از ۲۵ اسفند ماه شروع شده و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ استمرار خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۲۵۰ نفر راهدار، ۳۶ شرکت حمل و نقل مسافری و ۷۵۰ دستگاه انواع ناوگان مسافربری و همچنین ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات حوزه راهداری در این طرح فعال خواهند بود و بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و تداوم حمل و نقل کالا‌های اساسی و ضروری طی این ایام نظارت خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


دبیر کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های استان افزود: با توجه به تجمیع امکانات و اعتبارات ملی واستانی در سال جاری ایمن سازی تعداد ۴۴ نقطه پر تصادف در طول راه‌های استان انجام شده ، لیکن با توجه به شرایط جوی و ضرورت آماده باش پرسنل، عملا امکانات و پرسنل طرح زمستانی تا ۲۰ فروردین ماه در طول راه‌های استان به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

او  به ضرورت مدیریت زمان سفر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید و بر رعایت اصول رانندگی ایمن و تدافعی بویژه در زمان بارش باران و برف از سوی رانندگان تاکید نمود.

او افزود کلیه دستگاه‌ها در چهار چوب ستاد مدیریت خدمات سفر به ریاست استاندار در این ایام فعال هستند و اقدامات تعیین شده در سطح خدمات رسانی و نظارتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.