جهانبخش: از کرونای انگلیسی فقط اسم آن را شنیده ام/ امیدوارم شور و اشتیاق گذشته به جمع مردم بازگردد

لژیونر فوتبال کشورمان گفت: در سال‌های قبل مردم شور و اشتیاق زیادی برای سال جدید داشتند، اما الان آن گونه نیست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در خصوص شیوع ویروس کرونای انگلیسی گفت: من فقط اسم آن را شنیده ام. کسانی را که می شناسم خوشبختانه به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا نشده اند اما شنیده ام در شهر های بزرگتر انگلیس مثل منچستر، شیوع این ویروس بیشتر بوده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای خانواده کسی به کرونا مبتلا شده است یا خیر، بیان کرد: بله. متاسفانه همه اعضای خانواده ام (پدر، مادر، برادر و خواهرم) مبتلا به کرونا شده بودند و خدا را ۱۰۰ هزار مرتبه شکر که با قرنطینه خانگی توانستند این ویروس را شکست دهند.

جهانبخش ادامه داد: من معتقدم که روزهای خوب و روزهای بد ماندنی نیستند و مهم این است که بتوانیم از شرایط سخت عبور کنیم و به روز های بهتر برگردیم. من بیش از یکسال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا دوستان خیلی نزدیکم را ندیده ام اما امیدوارم که با توکل بر خدا این روز ها به اتمام خواهد رسید.

لژیونر فوتبال کشورمان تصریح کرد: پیراهنی را که با آن توانستم گل برگردان به چلسی بزنم را به برنده مسابقه پیج ۴۳۳ دادم. البته ما برای هر بازی ۲ پیراهن دریافت خواهیم کرد که یک پیراهن دیدار با چلسی را به عنوان یادگاری در نزد خودم است. ولی اگر قرار باشد مزایده ای برگزار شود تا با فروش آن پیراهن دست نیازمندی را گرفت حتما آن کار را انجام خواهم داد.

او در خصوص برنامه های خود در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: شرایط سخت پیش آمده باعث شده تا حس و حال عید کمتر به چشم بیاید. زمانی کودکی ما شور و اشتیاق مردم برای عید خیلی بیشتر بود اما در چند سال اخیر به دلیل مسائل اقتصادی، معیشتی و همچنین شیوع ویروس کرونا مردم اشتیاق چندانی ندارند. امیدوارم در سال جدید آن شور و اشتیاق گذشته به جمع مردمان خوب کشورمان باز گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
یعنی کرونای انگلیسی کشکه؟ و همه مردم جهان سر کارند؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
دقیقا
آخرین اخبار