معاون اجتماعی راهور ناجا خبرداد؛

بار ترافیک در جاده‌های کشور سبک است / افزایش نسبی تصادفات در شب عید

معاون اجتماعی راهور ناجا در رابطه با وضعیت ترافیکی جاده‌ها در شب عید توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی راهور ناجا در رابطه با وضعیت ترافیکی جاده‌ها در شب عید اظهار کرد: در حال حاضر، وضعیت ترافیکی مساعد و مناسبی در جاده‌ها دیده می‌شود و مشکلی در هیچکدام از جاده‌ها وجود ندارد و مردم رعایت می‌کنند.

وی بیان کرد: من توصیه و تأکید می‌کنم که با توجه به ضوابط و مقرراتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ کرده و محدودیت‌هایی را که در نظر گرفته‌اند، مردم باید توجه ویژه به ۴۰ شهری که وضعیت قرمز یا نارنجی دارند، داشته باشند چرا که تردد در آن‌ها ممنوع است و حتما اعمال قانون خواهند شد.

معاون اجتماعی راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که الان وجود دارد و طبق گزارش های که از جاده های مواصلاتی کشور داریم در این خصوص مشکلی وجود ندارد و رعایت این مقررات و ضوابط ابلاغی می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان و ایمنی و آرامش مردم کمک کند.

جهانی تأکید کرد: آنچه که آمار‌ها نشان می‌دهد یک افزایش نسبی در تصادفات شاهد هستیم و این مسئله به ۴ عامل اصلی تصادفات یعنی سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو حین رانندگی و رانندگی در حالت خواب‌آلودگی مربوط می‌شود که این چهار عامل حدود ۸۲ درصد تصادفات رابه خود اختصاص داده‌اند و حتما هموطنان  به این چهار عامل توجه کنند تا این افزایش نسبی را در تعطیلات نوروزی شاهد نباشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
خود سرهنگ جهانی معاون اجتماعی راهور ناجا میگه 4 عامل باعث تصادف میشه سرعت غیر مجاز سبقت غیر مجاز توجه نکردن به جلو و با گوشی صحبت کردن در هنگام رانندگی خودم پای صحبت سرهنگ بودم امروز در اخبار ساعت 13 شبکه خبر نیم روزی
آخرین اخبار