آماده باش محیط‌بانان بوشهری برای حفاظت از محیط زیست

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: نیرو‌های اجرایی از امروز تا ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۰ برای جلوگیری از تخریب محیط زیست استان درحالت آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیداحسان موسوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان از چند روز مانده به ایام پایانی سال در آماده باش کامل به سر می‌برند و گشت‌های ویژه حفاظت محیط زیست در حوزه پایش و حفاظت از مناطق فعال هستند.

او با بیان اینکه نظارت بر کارخانه‌های تولیدی یکی از اولویت‌های کاری محیط زیست استان در ایام نوروز است، افزود: در ایام نوروز کنترل و نظارت بر کارخانه‌ها و مراکز تولیدی برای جلوگیری از آلوده کردن محیط زیست افزایش می‌یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر عنوان کرد: فعالیت‌ها برای جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، تخریب، تصرف و آتش سوزی در مناطق طبیعی همزمان با تعطیلات نوروزی افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


موسوی ادامه داد: همه نیرو‌های اجرایی حفاظت محیط زیست از امروز تا ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۰ برای جلوگیری از تخریب محیط زیست استان درحالت آماده باش هستند.

او همچنین تاکید کرد: هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی و تخریب طبیعت و محیط زیست از نظر قانونی تخلف و قابل پیگیری است، بنابراین از مردم می‌خواهیم در این ایام که زمان زادآوری حیات وحش است از ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی، گزارش خود را به نزدیک‌ترین پاسگاه محیط‌بانی و یا با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.