تولید Realme X۷ Pro Extreme Edition با صفحه نمایش منحنی

شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت Realme به زودی نسخه X۷ Pro Extreme Edition را به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی در سپتامبر گذشته گوشی X۷ Pro را با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی آمو ال‌ای دی ۱۲۰ هرتزی که FullHD هست را معرفی کرد و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت به زودی نسخه Extreme Edition را به بازار عرضه می‌کند که با صفحه نمایش منحنی ساخت سامسونگ عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند Realme X۷ Pro Extreme Edition از سوی Naoto Fukasawa طراح صنعتی ژاپنی که قبلا نسخه اصلی Realme X و X۲ Pro را طراحی کرده، طراحی شده است.

قیمت X۷ Pro Extreme Edition 

یک منبع آگاه مدعی است که X۷ Pro Extreme Edition از تراشه، دوربین اصلی، دوربین سلفی، مقدار باتری و سرعت شارژ X۷ Pro بهره می‌برد، اما ۰.۷ میلی متر نازک‌تر از مدل معمولی خواهد بود. این منبع همچنین گفته که قیمت X۷ Pro Extreme Edition در چین بیش از ۲۰۰۰ یوان (۳۰۵ دلار / ۲۵۵ یورو) خواهد بود. این رقم تعجب آور نیست، زیرا مدل پایه این گوشی با قیمت ۲۱۹۹ یوان (۳۳۵ دلار / ۲۸۰ یورو) به بازار عرضه شد.

البته هنوز هیچ خبری از Realme درباره X۷ Pro Extreme Edition نیست و ما منتظر تایید رسمی این سازنده تلفن چینی هستیم.

گوشی‌های X7 Pro و Realme X7 که در شهریورماه معرفی شده بودند در ۴ فوریه در هند رونمایی می‌شوند و این مراسم به صورت مجازی در کانال رسمی ریلمی در یوتیوب و سایر حساب‌های وابسته به این شرکت پخش خواهد شد.

گوشی X7 Pro احتمالا، دارای نمایشگر Dimensity 1000، صفحه نمایش 6.55 اینچی FullHD ، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی X7 Pro همچنین دارای یک خواننده اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است. 


بیشتر بخوانید :


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار