رئیس صمت لرستان خبر داد؛

آغاز توزیع ۳۷۰ تن گوشت مرغ در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: توزیع ۳۷۰ تن گوشت مرغ با توجه به نیاز مردم در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در استان آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بهزاد منصوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: توزیع ۳۷۰ تن گوشت مرغ از شب گذشته آغاز شده است تا مردم به اندازه نیاز خود این ماده پروتئینی را خریداری کنند.

منصوری تصریح کرد: به همین منظور همه امکانات و نیروها برای تامین و توزیع مناسب مرغ در استان بسیج شده اند تا شهروندان استان در روزهای پایانی سال برای خرید این کالا دچار مشکل نشوند.

او با بیان اینکه مرغ گرم و منجمد به میزان کافی در استان تامین شده است اظهار داشت: کار توزیع از طریق مجاری قابل اعتماد و اصناف معتمد انجام می شود و از ظرفیت همه نیروهای نظارتی و بازرسی با همکاری بسیج در این راستا استفاده شده است.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: مردم به اندازه نیاز خریداری کنند چراکه در روزهای تعطیل هم کشتار و توزیع مرغ بدون وقفه انجام می شود.

منصوری از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی به ویژه فروشندگان و توزیع‌کنندگان مرغ در سطح استان، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان بگذارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.