حناچی خبرداد؛

بیمه خانواده‌های متوفیان کرونای تاکسیران پایتخت برقرار می‌شود

شهردارتهران از برقراری بیمه برای خانواده‌های متوفیان کرونای تاکسیران پایتخت خبرداد وگفت: همچنین ۱۵ هزار نفر از تاکسیرانان تهران در مرحله نخست بیمه خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم تجلیل و نکوداشت از تلاش‌های تاکسیرانان تهران و تکریم از خانواده‌های مدافعان خدمت در دوره شیوع کرونا در حوزه تاکسیرانی گفت: سال گذشته در همین روز‌ها ما اوج شرایط پاندمی کرونا را پشت سرگذاشتیم و تقریبا در جایی سراغ نداشتیم که سیستم حمل ونقل تعطیل شده باشد چراکه همان کسانی که در همان شرایط خدمات ارایه میکردند با همین روش‌های حمل ونقل مترو، اتوبوس و تاکسی مشغول ارایه خدمت بودند.

وی افزود: باتوجه به شیوع پاندمی کرونا علیرغم اقداماتی که در طول یکسال گذشته تاکنون صورت گرفت، کسانی که مشغول خدمت رسانی با تاکسی بودند؛ طبیعتا بیشتر در معرض ابتلا بودند و میزان فوت افرادی که به این بیماری منحوس مبتلا شدند در بین تاکسیرانان؛ از تعداد آمار فوتی‌های حوزه خدمات شهری نیز در شهرداری تهران بالاتر بود.

حناچی گفت: مایاد وخاطرات این عزیزان را در شهرداری تهران را گرامی میداریم و موضوع بیمه را پیگیر هستیم.

شهردارتهران خاطرنشان ساخت: به یک توافق ۱۵ هزارنفری اولیه رسیدیم و قرارشده تا از نفراتی که بیمه نیستند در سری اول این لیست قرارداشته باشند و از بین مرحومین تاکسیران نیز، یکی از افراد درجه یک این عزیزان «مدافع خدمت» در لیست بیمه قراربگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسیرانان ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار