باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان بر قله افتخار/ مدیر و ۲ خبرنگار در کشور نمونه شدند

مدیر و ۲ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز خوزستان در جمع برترین‌های کشور قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در نشست سراسری مدیران باشگاه خبرنگاران جوان که با حضور جمعی از مدیران از جمله؛ عباس هنرمند رئیس باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا چپریان قائم مقام معاونت سیاسی رسانه ملی، علوی مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما و حمید حاجی نژاد مدیر امور استان‌های باشگاه خبرنگاران برگزار شد، مراکز برتر در سطح استان‌ها معرفی شدند.

در این نشست علی علیزاده مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان به عنوان مدیر و مرکز نمونه بین مراکز استانها، ملیحه گریزی نسب به عنوان خبرنگار نمونه بخش مکتوب و فاطمه یاراحمدی به عنوان خبرنگار و گزارشگر بخش تصویری انتخاب و معرفی شدند و با اهدای لوح سپاس و هدیه از آن‌ها تقدیر شد.

براساس این گزارش؛ مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان استان از اصحاب رسانه که با کسب عنوان نمونه کشوری برای خوزستان افتخار کسب کردند، تقدیر کرد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان برقله افتخار/ مدیر و ۲ خبرنگار در کشور نمونه شدندسال‌های گذشته نیز به مناسبت روز خبرنگار، زهرا کیانی، ملیحه گریزی نسب، ساسان ناصری زاده و مژگان قنواتی موفق شدند در جمع برترین‌های کشور قرار بگیرند و افتخاراتی برای باشگاه خبرنگاران جوان مرکز خوزستان کسب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان برقله افتخار/ مدیر و ۲ خبرنگار در کشور نمونه شدند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان برقله افتخار/ مدیر و ۲ خبرنگار در کشور نمونه شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروز
۲۱:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چه خبر خوبی، امیدوارم همیشه خوزستان در کشور و دنیا بدرخشه و افتخارآفرینی کنه
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۴:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
احسنت به اصحاب رسانه باشگاه خبرنگاران خوزستان