معرفی سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی سیرجان

طی مراسمی با حضور مسئولان از زحمات محمد علی حافظی رئیس سابق کتابخانه‌های عمومی سیرجان قدردانی و حسن بلوردی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تودیع محمد علی حافظی رئیس سابق کتابخانه‌های عمومی سیرجان و معارفه حسن بلوردی سرپرست جدید این اداره با حضور فرماندار سیرجان، معاون اداره کل کتابخانه‌های استان کرمان و هیئت همراه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، گفت: در دوره مدیریت حافظی، اقدامات مناسبی صورت گرفت و امیدواریم در دوره کاری جدید با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همدلی بیشتر مجموعه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، شاهد توفیقات روزافزون کتابخانه‌های عمومی در شهرستان و همچنین افتتاح کتابخانه مرکزی سیرجان باشیم.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی فرماندار با کتابخانه‌های عمومی، گفت: داشتن نگاه فرهنگی مدیران سیاسی نقش مهمی در تحولات اجتماعی دارد و می‌تواند در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه‌ها موثر باشد.

او با بیان اینکه ساخت کتابخانه مرکزی در شهرستان سیرجان با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه ضروری است، افزود: کتابخانه‌های عمومی در شهرستان سیرجان همواره از جایگاه بسیار خوبی در میان مردم برخوردار بوده است که نشان از تلاش مسئولین و کتابداران این شهرستان دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار