در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امکان ورود حقوقی و کیفری در حوزه بورس وجود دارد

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: می‌توان در حوزه بورس به صورت حقوقی و کیفری وارد عمل شد.

علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پاسخ به این سوال که مرکز وکلا و سازمان بورس چه همکاری‌هایی را با یکدیگر انجام داده‌اند، اظهار کرد: با سازمان بورس جلسات متعددی در حوزه کارشناسی برگزار کردیم، زیرا ما بسیاری از موارد مربوط به قیمت گذاری را درست نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: به نظر ما قیمت‌گذاری‌های سازمان بورس در حوزه کارشناسی دارای اشکالاتی است که باید اصلاح شوند و در همین راستا پیشنهادات خود را هم ارائه کرده‌ایم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به حوزه شکست نرخ بورس گفت: به نظر من می‌توان در این حوزه به صورت حقوقی وارد عمل شد و هم می‌توان در حوزه کیفری از این حیث برخورد قانونی انجام داد و همچنین در حوزه حقوقی و در حوزه جبران خسارت نیز می‌توان وارد عمل شد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه هر فردی که به مشکل بخورد می‌تواند وکیل بگیرد و در این حوزه وارد عمل شود، تصریح کرد: البته به نظر من برای جبران بورس باید تصمیمی حاکمیتی گرفت و با دعواهای قضایی نمی‌توان به نتیجه رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار