روحانی در جلسه هیئت دولت:

منتظر عمل آمریکایی‌ها هستیم/ انتخابات باشکوه تضمینی برای انقلاب و کشور است

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند به مسیر تعهد و برجام برگردند، البته صرفاً گفتن کافی نیست و منتظر عمل هستیم.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت اظهار کرد: روز میلاد باسعادت سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در آستانه میلاد سردار باوفایش قمر بنی هاشم و فرزند برومندش امام سجاد تبریک و تهنیت می‌گویم همچنین در آستانه سال جدید ما در آستانه سال ۱۴۰۰ هستیم که خود ۱۴۰۰ سال آستانه‌ای قرن جدید و قرن ۱۵ است، انشالله امیدواریم ملت بزرگ ما که در همه صحنه‌ها با ایستادگی و مقاومت و اتحاد پیروزی‌های درخشانی به دست آورده سال آینده ما شاهد پیروزی‌های بزرگتری باشیم.

وی افزود: سال ۹۹، در مجموع سال سختی بود همین آغاز یاد می‌کنم از همه عزیزانی که برای ویروس کرونا جان عزیز خودشان را فدا کردند. از کادر درمان حدود ۲۷۷ نفر جان سپردند و مردم بسیار عزیز ما که حدود ۶۱ هزار نفر در این سال در برابر این ویروس جانشان را از دست دادند به روان پاک آنان درود می‌فرستیم به خانواده هایشان تسلیت می‌گوییم.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ سال بهتری باشد، و گفت: باز هم روی کلمه آستانه تاکید می‌کنیم سال آینده سال آستانه قرن ۱۵ است سال آستانه مهار کرونا، سال آستانه پیروزی قاطعانه ملت ایران در برابر جنگ اقتصادی است و انشالله آستانه یک حرکت خوب اقتصادی و رونق و جهش تولید خواهد بود.

روحانی تاکید کرد: در زمینه کرونا کار بزرگی ملت ما انجام داد با فرهنگ بلندش، با اطاعت از دستورات دینی، علمی و پزشکی و هماهنگی و کمک‌های مومنانه در طول یک سال علیرغم این که در تحریم و فشار بودیم سال را به خوبی گذراندیم البته شاید اگر کشورمان را در مبارزه با کووید ۱۹ با کشور‌های دیگر مقایسه کنیم نمره خوب و قابل قبول داشته باشیم.

وی افزود: ما ۶۱ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم ۴۸۳ مصوبه در ستاد داشتیم که همه مصوبات اجرا شده است و آخرین مصوبات مربوط به ایام عید نوروز است که ان‌شاءالله امیدواریم یکی دو مصوبه مربوط به عید به طور کامل و عملیاتی بشود.

روحانی با اشاره به جلسات متعدد کمیته‌های ستاد کرونا در یک سال اخیر اظهار داشت: قرارگاهی در این زمینه تشکیل شد که فعالیت مستمری داشت. در صحنه کرونا، وزارت بهداشت و کادر درمان در خط مقدم بودند، اما همه از بخش اقتصادی دولت تا نیرو‌های مسلح و مردم پشتیبانی کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه کشور‌ها در کرونا دچار مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ارتباطاتی شدند، تصریح کرد: این پاندومی فقط سلامت مردم را مورد هدف قرار نداد، بلکه اقتصاد، زندگی، معیشت، مدرسه و دانشگاه‌ها و آموزش و... را مورد حمله قرار داد که برای آن‌ها برنامه‌ریزی کردیم. کسی ما را یاری نکرد. می‌دانستیم اگر بخواهیم ماسک و تجهیزات پزشکی از کشوری بخریم، کسی به ما نخواهد داد.

وی با بیان اینکه می‌دانستیم در خرید واکسن مشکل نقل و انتقال پول وجود دارد، ولی این کار‌ها انجام شد، خاطرنشان کرد: به مردم هم وام یک میلیونی دادیم و هم بدهی‌های آب، برق و بانکی را امهال کردیم که تسهیلی برای آن‌ها بود. برای کسب و کار‌هایی که دچار مشکل شدند، وام دادیم و برای مستاجرینی که برای پرداخت ودیعه دچار مشکل شدند، کمک کردیم.

روحانی با اشاره به کمک‌های اقتصادی دولت به مردم ابراز داشت: برای افراد تحت فشار، کمک معیشت دادیم؛ یعنی برای حدود ۶۰ میلیون نفر کمک معیشتی در چهار ماه آخر، ماهی ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کردیم. بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به صورت وام و بلاعوض در اختیار مردم قرار گرفت.

به گفته رئیس‌جمهور، در یک سال اخیر یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت برای تامین نیاز‌ها و تجهیزات پزشکی داده شد. عقب‌ماندگی‌های کادر درمان هم داده شد. در مجموع کار خوبی از نظر مالی، خدماتی و خدمتکاری کادر درمان و تجهیزات پزشکی انجام شد.

وی با بیان اینکه در آستانه صادرات برخی کالا‌ها هستیم، عنوان کرد: برای خرید واکسن و هم ساخت واکسن کار خوبی انجام شد. امیدواریم سال آینده واکسن داخلی در اختیار مردم باشد؛ چه پاستور، چه رازی، چه برکت و چه فخرا. سال بعد سال بهتری در کنترل و درمان این بیماری خواهیم داشت. البته لازم است دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم.

روحانی با تشکر از کادر درمان و وزیر بهداشت گفت: ما امسال در جنگ بسیار مستقیم در برابر خشم یک ویروس خطرناک و ناشناخته قرار گرفتیم.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع تحریم‌ها گفت: از سال ۹۷، دیگر بحث تحریم مطرح نبود یعنی ما وارد یک جنگ اقتصادی شدیم، دشمنان ما برای یک جنگ اقتصادی برنامه‌ریزی کردند و در این جنگ ما تنها بودیم، همانطور که در جنگ هشت ساله در برابر متجاوزین تنها بودیم این ملت ایران بود که ایستاد.

روحانی تصریح کرد: در این سه سال و در جنگ تحمیلی اقتصادی هم ملت ما تنها بود، با همه توان ایستادگی و مقابله کرد. تقریبا در همه کشور‌ها به استثنای چند کشور در این سال کرونایی همه دارای رشد منفی بودند. این رشد منفی به طور متوسط در دنیا ۳.۴ است، ولی کشور‌هایی هستند که رشدآن‌ها ۵- و تا ۱۰- است.

وی افزود: البته در سه ماهه اول سال رشد ما منفی بود، تلاش بسیار خوبی در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم انجام شد، در نتیجه رشد اقتصادی ما در ۹ ماه اخیر مثبت ۲.۲ دهم است که در شرایط تحریم و کرونا رشد قابل قبولی است و یکی از افتخارات ملت ما و تولیدگران ما و تیم اقتصادی دولت است که در این زمینه تلاش بسیار زیادی کردند.

سیاه‌نمایی گناهان بزرگ در شرایط جنگ اقتصادی است

رئیس جمهور بیان کرد: ما در این یک سال به کسانی که حقوق‌بگیر ثابت بودند، کمک زیادی کردیم یعنی امسال حقوق‌ها سرجمع بالای ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با حقوق‌بگیران، انجام گرفت و کار بسیار عظیم و بزرگی بود که انجام شد.

روحانی افزود: برای اشتغال روستایی کار بزرگی انجام شد، بسیاری از روستاییان در پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند، تمام مردم ما در پوشش بیمه سلامت هستند و هر کس امروز وارد بیمارستان می‌شود اگر هم پوشش بیمه‌ای غفلت کرده و نداشته باشد، همانجا و تحت پوشش بیمه فوری قرار می‌گیرد. اگر برای کرونا در بیمارستان بستری شود حداکثر پولی که از او دریافت می‌شود، برای شهری ۱۰ درصد و برای روستایی ۵ درصد است یعنی کار عظیم و بزرگی انجام می‌گیرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: البته یک عده‌ای شرایط جنگ در نظر نمی‌گیرند و می‌گویند در آنجا این‌طور شد و اینجا اینطور شد، هزار تا کار مثبت انجام می‌گیرد، ولی یک جایی هم نقطه ضعفی پیش می‌آید که همان نقطه ضعف و مشکل را بزرگ می‌کنند.

روحانی گفت: سیاه نمایی از گناهان بسیار بد و زشت در شرایط جنگ در برابر دشمن است، در جنگ در برابر دشمن همه ما باید متحد باشیم و کنار هم بایستیم نه اینکه نقطه ظعف کوچکی پیدا کنیم و آن را بزرگ و ترویج کنیم و مرتب بر زبان بیاوریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در بنزین، گازوییل، گاز، گندم، برنج و شکر در مسیر خودکفایی هستیم گفت: در آب و برق در مجموع ۸۱ هزار میلیارد تومان، در بخش صنعت بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان و در بخش آب شرق در مجموع ۱۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است بنابراین در این مدت در بخش اقتصادی کار بزرگی انجام گرفت که این مسیر را ادامه می‌دهیم.

روحانی افزود: در این سه سال درگیر جنگ اقتصادی بزرگ بودیم، اما از لحاظ سیاسی و سیاست خارجی موفقیت‌های بسیار بزرگی داشتیم. در همین سال ۱۳۹۹ روز ۳۰ شهریور، روز بزرگ و تاریخی برای ما بود چرا که آن روز، روز شکست آمریکا برای طرح اسنپ بک بود. روز ۲۷ مهرماه هم یک روز تاریخی و بزرگ دیگری برای ما است و آن پایان تحریم تسلیحاتی بود. این‌ها کار‌های عظیم و بزرگی است که امسال انجام گرفته است.

رئیس جمهور یادآور شد: بهمن امسال ما در دادگاه لاهه یک موفقیت بزرگ به دست آوردیم و دادگاه صلاحیت خود را برای رسیدگی به دعوایی که ما علیه آمریکا مطرح کرده بودیم، تایید کرد. یعنی پیروزی که در دادگاه لاهه ما در سال ۱۹۵۱ و ۱۳۳۰ موفقیت در لاهه داشتیم، دوبار در طول این چند سال موفقیت بزرگ و عظیمی را تکرار کردیم و این نشان می‌دهد در زمینه سیاسی و حقوقی کار بزرگ و عظیمی را به ثمر رساندیم و از همه دست‌اندرکاران در این زمینه تشکر می‌کنم.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه امروز شرایط برای شکسته شدن تحریم از هر زمان دیگر آماده‌تر است، ابراز داشت: آمریکایی‌ها بار‌ها اعلام کردند مسیر و دولت قبلی غلط بوده، شکست حداکثری منجر به شکست شده و اعلام کردند می‌خواهند به مسیر تعهد و برجام برگردند. البته حرف ما برای کافی نیست و ما منتظر عمل آن‌ها هستیم.

رئیس جمهور تحریم را تضییع حقوق مردم برشمرد و یادآور شد: باید جلوی تضییع حقوق مردم را بگیریم. امیدواریم اقلیتی که در راه سنگ‌اندازی در انجام این کار هستند، در ایام ماه شعبان توبه کنند. در آستانه عید هستیم و عیدی که به مردم می‌دهند، این است که دست از تخریب بردارند. دولت هم بلد است، هم می‌داند و هم قادر است این تحریم را پایان دهد.

روحانی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال آینده بیان کرد: سال آینده کار بسیار مهمی داریم و باید دست به دست هم بدهیم و آن، انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ است. این انتخابات باشکوه تضمینی برای انقلاب، کشور و راه ماست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چاره ای نداریم جز اینکه تمام عیار و با چنگ ودندان با امریکا بجنگیم
صحبت صحبت مرگ و زندگی است
هیچ امیدی به هیچ کس و هیچ جائی نیست
تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
کدوم اقلیت ،اقلیت اقازاده،مردم که اکثریت و مخالف دولت تنبل وناکارامد.التماس میکنی ما شرمنده شهدامیشیم که جونشونودادن ولی ذلت نپذیرفتن،شرمنده سرداری که رفت تاباامریکا اجازه نفس کشیدن ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
قطعا سال 1400سال خوبیه، البته برج3به بعد، چون ملت شریف ایران از فشارهای حداکثری عوامل داخلی و خیانت بعضیا راحت میشن.
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
حتماسال خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اول تو،نه اول تو...

فقط همینو بلدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
باش تاخسته شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خدایی به حقوق بگیرها کمک کردی؟۱۰۰۰ درصد افزایش قیمت ها، ۴۰ درصد افزایش حقوق

منتظر عمل آمریکایی ها هستید؟

بجای التماس آمریکا، یکم خودتون هم کار کنید،اگه اونا تحریم هم بردارند و اوضاع موقتی خوب بشه باز ربطی به شما نداره،دلیلش فقط مجلس و سپاهه و نه شما
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
حقوق ها از دوسه هزار به دوسه میلیون رسیده ۱۰۰۰۰۰ درصد افزایش حقوق شده ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آش ماش به همین خیال بااااااااش ، تا کی خوش خیالی آقا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آمریکا به جهنم دولت پول من در بورس خوردن یک آب هم روش
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
همشوت بد و بدترن چه اصلاح‌طلب چه اصلوگرا چه مستقل و...
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۲۰:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
علی برکت الله
Canada
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
تبلیغات کانالهای معاند و
برخی از هنرپیشگان وووو
این اقا را رییس جمهور کردند و بس
امیدمان به دولت جوان و نخبه و دلسوز و با ایمان و وجدان است و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه هیچکس بفکره مردم نیست، متاسفم که توی ایران بدنیا اومدم....
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
متاسفی باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
تالحظه اخر میخواین التماس دشمن کنید
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ما دشمن نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
فکر میکنی اینا پشیزی براجون آدمها و بخصوص ما ایرانیا ارزش قائلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
منتظر باش....
با تدبیر و امید...

(ما مخالف تحریمیم .
انگار بقیه ملت موافقن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
به نویسنده پیام تبریک میگم ظاهرا رئیس جمهور شمار را اکثریت حساب میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
مگر تحریم دست ماست ؟ که مخالف باشیم ، تا جایی که شنیدم آمریکا تحریم کرده بدون توجه به مخالفت یا موافقت ما
Poland
ناشناس
۰۲:۵۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
بله متاسفانه بعضی ها موافقن و کلی با تحریم حال میکنن و از به نتیجه رسیدن برجام وحشت دارن
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
تحریم بهتر از مال باخته است
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ناشناس من میگم تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجام نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آمریکا هیچ کاری که به نفع ما باشد انجام نمی دهد. منتظرش نباشید. فقط منتظر جوانان و نیروی کار داخلی و کارآفرینان و خلاق ها باشید تا تولید کنیم و تولید کنیم و تولید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
معیشت مردم
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
مردم همه چاقند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
۴ ساله منتظری همش منتظر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اصلاح طلبان عزیز مردم دیگر فریب شما را نمی خورند.
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
دیگر هیچ کس فریبشان را نمی خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
فقط شعار
ازماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
بابای پیرم دیروز تو صف مرغ بود شهرری از صبح ساعت ۶رفته بود ساعت یک ظهر با ۴ تا مرغ اومد
این دولت باید خجالت بکشه
عرضه کنترل و نظارت هم ندارن فقط حرف بی اساس میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
میخواهم برم صف خرید مرغ و روغن و کالاهای اساسی که تا نیمه شب هم ساعت توضیعش تمدید میشه با اهنگ های حماسی . ولی اینم میدونم اون حروم لقمه ها هم (امریکا و کشورهای غربی )برای ما آزادی نه میخواهن نه میارن . من موندم با این همه منابع جرا مدیریت دولتی نداریم .
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
خودت مدیریت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
تا قیمت مسکن پایین نیاد رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا این دار و دسته برا همین قیمت رو پایین نمیارن
تا یه مشت ساده لوح مص شما رو هر بار به یه صورت دور سر خودتون بچرخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
به همین خیال باش ، بعد عید قیمت بیشتر خواهد شد.
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
مده
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۹:۱۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
شاخص اقتصادی بر حسب دلار است
Canada
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
قبول بکن .بدجوری گول ات زدند
از روز اول واضح بود که اهل عمل نیستند فقط وعده و وعید. میدهند
نمیدانم روی چه عمل مثبت و خیرخواهانه شون خام شدی
تحریم 4 دهه شون .سقوط هواپیمای مسافربری
وووووووووووووؤؤوووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خدا به دادمون برسه .معلوم نیست چه خوابی برامون دیده چون هر وقت بلایی قراره سرمون بیاره قبلش یه سری از این حرفهای امیدوارکننده را میزنه تا زجرمون بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خدا به دادمون برسه .معلوم نیست چه خوابی برامون دیده چون هر وقت بلایی قراره سرمون بیاره قبلش یه سری از این حرفهای امیدوارکننده را میزنه تا زجرمون بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
انتخابات چه با باشکوه و چه بی شکوه در نهایت نتیجه اش بدرد شما مسئولین می خورد و شما مسئولین و خانواده هایتان از منافع در قدرت رسیدن استفاده خواهید کرد.. بدبختی و بیچارگی و نابود شدن هم سهم ما مردم هس. دشمن اول ما مردم حماقت و نادانی و خودرایی مسئولان هست. وگرنه ما مردم به این ذلت و فلاکت نمی رسیدبم.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
رای های بیخودی خودمان سبب فلاکتمان شد به شعار رای میدهیم نه به عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اتفاقا انتخابات به درد خود ما می خوره
این رییس جمهور و این دولت چه خوب چه بد ،، نتیجه انتخاب ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
مگه رئیس‌جمهور و دولت خوب هم داریم؟ تا جایی که من یادمه همه‌ی انتخابات‌ها بین بد و بدتر بوده
United States of America
نا شناس۹
۲۱:۴۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
مهندس عبدالهی در کل ثابت شده اینا بدرد بخور ندارن همیشه ما بدتر وبدترین داریم ابی هم از اینا گرم نمیشه جوری که این چهل سال نکردن فقط روز به روز فلاکت مردم زیاد میکنن واینم بدون که موجودیت سیاسیون ما فقط شعاره یکی بگو تو این چهل سال عمل کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
با چشم باز رای بده تا این حرفا رو نزنی
رای ندی دوباره اینا با پول رای میخرن دوباره میان سر کار
چرا بعضی مردم هر بار به یه طریقی گول میخورن
یه بار چشمتو باز کن خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
می خاهی آمریکا بیاد از بد بختی نجاتت بدهد ؟ آمریکایه میاد نجاتت می دهد اما یک باره می بینی که یک لندهور رو گردت نشسته و کلاهش را در هوا تکان می دهد و هی هی می کند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ایشون میگفت که رشد اقتصادی 2/2 درصدی داشتیم . ولی حسن آقا میانگین تورم سال 99 در حدود 45 درصد بود .که اگر با نرخ تورم حساب کنیم اقتصاد ما 43 درصد کاهش پیدا کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
کمی اقتصاد بخوانید ، رشد اقتصادی اینگونه محاسبه نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
منتظر عمل آنها؟؟!! در این چهل سال چه عملی از این آمریکایی ها دیدی که الان ببینی؟ چرا حماقت می کنید؟ به خودتان بیابید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
پس بشینین تا خبرتان کنن چون آمریکا فعلا در تحریم بسر میبره
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ناشناس من میگم تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجام نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
یکبار رای دادیم وضعمون بهتر نشده دیگه شعار ندین من رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
میخواستی اسیر حرف سلبریتی ها نشی و به آدم درست رای میدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
هرکسی میخواد طعم نا امنی رو بچشه بره مرز سوریه و عراق بخوابه با رأی ندادن ناامنی به ارمغان نیاریم. #انتخاب_درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
نمردیمو آدم درستم فهمیدیم کیه، نخندونمون از دولت بهارتون پیداست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
همون رای امسال تو ما رو به خاک سیاه میشونه
امسال شما که نمیدونه به کی رای بده و به شعار رای میده همون بهتر که به کسی رای نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
دوست عزیز که میفرمایی انتخاب خودتون بوده سوال اصلی اینجاست اگر ایشون صلاحیت نداشته پس چرا شورای نگهبان اون رو تایید کرده پس هی نگین خودتون خودتون
قرار نیست که هر چهارسال بیاین بگین خودتون انتخاب کردین بله خودنون رای دادیم به کسانی که خودشون تایید کرده بودند از قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اینقدر منتظر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
وعده وعیدها همینجور منتظر باش
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۵:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آمریکا اهل عمل نیست فقط حرفه ،اونا خوب بلدن تنها با حرف امتیاز عملی بگیرن یعنی حرف در برابر عمل !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
دشمن را غول نکنیم و خود را موش !!
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
فرزند زاگرس مرکزی من میگم تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا هم نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجامم نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
بشین منتظر باش !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
امریکا مادر جهنم است
هیچگاه باد خنکی از سمت جهنم نوزیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ایران آهن اتش دیده است، روحیه ها باید قوی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
شما دیدی تو وجهه انتخابات .
دیگه لا اله الا الله چی بگه آدم. رو که نیست سنگ آتشفشانیه.
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۴:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ترامپ هم میگفت منتظر تماس ایران هستم. به دلش مون بیچاره . حالا ایشونم منتظر امریکاست، چه انتظار تلخی
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
امریکا کاره نیست!!خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
با این انتظار ماندنتان کمر اقتصاد را شکستید. کمی تکان بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
منظور از تکان خوردن را تشریح کنید.
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
نمی تونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی قیمت مرغ ودیگر نیازهای در شب عید اصلاح نشد آقای اصلاح طلب الا برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۸:۳۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
الی برکت الله.....
مرغی که کیلو 3000 تومان بود و فراوان بود و قیمت همه مغازه ها یکی بود را 40000 تومان کردی. مردمو نابود کردی خدا ازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای رییس جمهور بس دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
دیگه آمریکا چطوری بگه اینقدر منتظر بمون تا زیر پات علف سبز شه؟
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۴:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ضمنا از کی تا حالا اصلاح طلبان نگران انقلاب و انتخابات بودن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
قریشی که پایین نظر داده نه اینکه اصولگراها دلسوز ملتن بس کنین دنیا صلح و آرامش میخواد نه جنگ و جدل که نفعتان در این نابسامانیها میبینین
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۱۷:۴۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
در جواب "۱۶:۵۰" اصولگرایان جنگ طلب نیستند بلکه مانند شما حقیر نیستند ... دنیا صلح میخواد برو به عمو سامت بگو که خاورمیانه رو اشغال کرده و از زمان اشغال عراق تا کنون نزدیک به یک میلیون عراقی و افغانستانی غیر نظامی رو به خاک و خون کشیده .
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ناشناس تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجامم نداره!!
India
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
از نظام وظیفه محترم میخواهیم که به دانشجویان اخراجی مانند انصرافی مهلت تحصیل مجدد را به عنوان عیدی در 1400 دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خنده دار بود
Iran (Islamic Republic of)
نظام وظیفه محترم
۱۷:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
شنبه تشریف بیار نظام وظیفه باید دلایل اخراجی بودنت بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
از دولت راضی بودین؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اصلا راضی نیستیم، چند ساله قانون حمایت از معلولین راتصویب کردند ولی دریغ از کوچکترین نظارتی بر اجرا ،
آهای ایها المسلمین؛ معلولین شدید در این تورم واقعا نابود شدند و بفنا رفتند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
منتظرعمل امریکایی ها نباش بارها حضرت آقا فرمودند چشم امید به امریکایی ها نداشته باشید . چشم امید به خدا و تکیه به داخل ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۲:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اگر تضمین می خواهید به معیشت بسیار بسیار سخت کشاورز و کارگر و کارمند ساده و کسبه خرد بیندیشید و یا ارزش ریالی پول ایران را برای هر خانواده به ماهی 30 میلیون تومان برسانید و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجلم..... بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
۴۰ سال مرگ بر آمریکا گفتیم که آخر بریم ساعت ها در صف روغن باشیم این بود احترام به کرامت مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی این را بدان که تو و دولتت خیانت بزرگی به این کشور هم از لحاظ اقتصاد و هم از لحاظ هسته ای و هم از لحاظ فرهنگ کردید و این لکه ننگ ابدی بر روی پیشانی شما خواهد ماند. اقلیت هم تو هستی و دارودسته ات.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۳۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
احسنت و خدا پدر و مادرت رو بیامرزه حرف دل ما رو زدی.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
پیروزی رو داریم میبینیم با کمبود مرغ و تخم مرغ و روغن و صفهای دریافت کالاهای اساسی با اون وضع فجیع و گرانی افسار گسیخته در همه نیازهای اساسی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
به این صوف درهم فشرده اضافه کنید کرونا را
Germany
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
شما دز آستانه این هستید که توهم زدنتان کامل بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خخخخخ. یعنی اعمال تحریم و خروج از برجام خیانت نبود؟! الان تاخیر در برداشتن تحریم خیانت است؟! ای خداااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ما از داخل ایراد داریم.تحریم هم نباشه مسئولین لطف دارن به مردم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
صبح بخیر آقای روحانی
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
صبح بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
صبح شما هم بخیر عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
حقوق
۱۰:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
چرا حقوق و مطالبات واریز نشده آخر ماه شد!! ما عمل می خواهیم نه شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
باید برید اتاق عمل و عمل گرا باشید نه عملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
پیروزی جنگ اقتصادی؟ تعاریف مسئولین ما چقدر دوره از اتفاقات داخل جامعه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
به قیمت چپاول اموال و دارایی ملت بوسیله سیاست و شعار خوانی حزبی و جناحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ایران در آستانه راحت شدن از فشار ۸ سال بی تدبیری و ندانم کاری است.
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
این چند ماه چرا داره اینقدر دیر می گذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خداگواهه اگرهرکسی دیگریم بیا وضیت همینه که میبینید بدترهم خاهدشد روحانی رفت فرددیگرامد میگوید باید سالهای سال خرابیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای 17:25 این دولت بره بعدش خدا بزرگه. کمی صبور باش.گناه کسی را با گناه دیگری نشووییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
این که ایران در آستانه پیروزی در جنگ اقتصادی است به خاطر مقاومت ملت ایران است؛ برداشتن تحریم هم دراختیار دشمن است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
با چه منطقی این حرف هارو میزنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
متعجب
۱۲:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
عزيز براي حرف مفت زدن منطق نميخاد فقط كافيست چشاتو ببندي دهنتو باز كني
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
لغو تحریم به چه قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
لغو تحریم رو نمیدونم اما رفاه و آسایش مردم که چیزی ازش باقی نمونده باید به مردم برگرده و چیزی جز این قیمت نداره.
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
قیمت نخود علی
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
علی من میگم تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجامم نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۰:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
موافقم ، آقا آمریکا به برجام راضی نیس گناه داره ببینین چی می خواد اونم تعطیل کنیم مثل موشکی برای اینکه از دلش در بیاریم دو سه تا از استانامونم بدیم بهشون
رضا شاه تست کرد جواب داد بحرین رو دادیم البته بعدش مملکت آشوب شد و رضا شاه رو پرت کردن از ایران بیرون پسرش محمدرضا رو نشوندن جاش الانم یه ابوبکر بغدادی ناقابل هم برای ایران می خوان بسازن احتمالا جزو شرایط نانوشتشونه اما آقای روحانی شما که می دونی بگو موشکی رو تعطیل کنن بتونن بدبختا این خواسته تو لفافشون رو داشته باشن ، یه ایرانه دور همی تقسیمش می کنیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
خوب ، تلاش کنید تحریم برداشته شود و عزت مردم ایران حفظ شود .
هیچکس در ایران موافق تحریم نیست .
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
تحریم برداشته نمیشود بدون FATF
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
fatf تحریمی رو برنمیداره چون تنها کارش شفاف کردن تمام تراکنش های مالیه نه رفع تحریم پس خواهشا دائما آدرس غلط ندین مثل اون زمان که همه چیز رو به برجام گره میزدین بدون رفع تحریم هم fatf بی معناست چون شفافیت مالی ما واسه ی غربی ها زمانی که تحریمیم یعنی یک خودتحریمی بزرگ درون کشور تازه اول یک راه برای زمان تحریم بدید که با پذیرش fatf افرادی مثل سازندگان واکسن که جزو لیست تحریم هان بتونن یک حساب ساده بانکی داشته باشن بعد از fatf حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
درس می فرمایید اما راه کار بدهید ؛ چگونه می توان هم تحریم ها را شکست و هم عزت حفظ شود؟
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ناشناس اولfatf بعد حساب ساده بانکی
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
آدرس غلط نیست ناشناس من میگم تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجام نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
پیروزی ما کاملا از صفهای شلوغ مرغ و روغن مشخص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
توملت ایران راتحریم کردی ای خیانت نیست 8سال دمارازروزگارمردم دراوردی
Iran (Islamic Republic of)
طاهري
۱۰:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
منظور از اخير دربرداشت تحريمها همان تاخير است؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
طاهري جان
بدون FATF تمام هستی ملت ایران برباد میره
آمریکا موشکی را نمی خواد فقط FATFرا که حق مردم ایرانه می خواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای united states چیز دیگری بلد نیستی بغیر از fatf. یک کم مطالعاتت را بیشتر کن و یادی از برجام بی سرانجام که توسط دولت و امیدوار بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
جناب ۱۲:۵۱ شما چقدر شیفته FATFهستی حتما اصلاح طلبی .بعد تصویب آنهم حتما میخواهی مثل بعد برجام پایکوبی کنی و یک دلاری و یک هزارتومانی هم نشان مردم بدهی.
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
fatf ربطی به برجام بی سرانجام نداره ولی کلیده تحريمها است
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
برجام بهانه هست ناشناس من میگم تا FATF حل نشه تحریم‌ برداشته نمیشه چون تحریمها دست آمریکا نیست
دست یک عده ایرانی مثل خودت هستند و ربطی به موشکی و برجامم نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
عشق جانم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ان شاء الله با رفتن ایشان پیروزی اقتصادی حاصل می گردد....
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
یا حضرت فیل بدبخت شدیم عکس این کار اتفاق می افته
آخرین اخبار