سرمربی خارجی تیم ملی هندبال سال ۱۴۰۰ معرفی می‌شود

رضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال درباره انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال آقایان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون هندبال با ریاست علیرضا پاکدل در تلاش است تا کمبود‌های این رشته را نسبت به قبل جبران کند.  

از جمله نیاز‌های هندبال حضور یک مربی خارجی درجه یک در کنار تیم ملی بزرگسالان است. با رایزنی‌هایی که فدراسیون هندبال با چند مربی خارجی انجام داد قرار بود در سال ۹۹ شاهد حضور مربی خارجی در کنار تیم ملی ایران باشیم، اما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.  

فدراسیون هندبال با یک مربی خارجی از اروپا به توافق رسید، اما او در لحظه‌های آخر منتهی به امضای قرارداد منصرف شد. فدراسیون هندبال هم علت این انصراف را معرفی بد کشور ایران به این مربی خارجی بیان کرد. البته فدراسیون تلاش کرد تا فرهنگ غنی ایران را به این سرمربی معرفی کند که گویا کارساز نبود.  

رضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در تلاش است تا یک مربی خارجی درجه یک را برای هدایت تیم ملی هندبال آقایان جذب کند. با چند مربی در حال مذاکره هستیم تا در نهایت نتیجه‌ خوبی حاصل شود. با یک مربی خارجی به توافق رسیدیم، اما به علت شیوع ویروس کرونا او نمی‌توانست از کشورش خارج شود.  

او در پایان گفت: ویروس کرونا شرایط را بسیار سخت کرده است و امیدوارم شرایط هر چه زودتر هموار شود. همچنین با توجه به این شرایط معرفی سرمربی تیم ملی هندبال آقایان به سال ۱۴۰۰ موکول می‌شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار