تقدیر رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همراه اول به دلیل نگاه ویژه به معارف دینی

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم افتتاح پنجمین سایت 5G همراه اول، از این اپراتور برای نگاه ویژه به معارف دینی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئین افتتاح سایت 5G قم صبح امروز باحضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استاندار قم، مهدی اخوان مدیرعامل همراه اول، مدیر مخابرات منطقه قم در استانداری قم برگزار شد.

مدیرعامل همراه اول در این مراسم اظهار کرد: امسال پرکارترین سال برای حوزه ارتباطی کشور و به‌ویژه اپراتور‌ها بود. مصرف اینترنت در همراه اول تقریبا دو برابر سال قبل شده است.

او افزود: نیاز به اقدامی جهادی در این زمینه داشتیم. توانستیم ظرف یک‌ماه، «شبکه شاد» را صفر تا صد در همراه اول بالا بیاوریم و اکنون نزدیک به ۱۲ میلیون دانش‌آموز در حال استفاده از این بستر هستند.

در ادامه مراسم رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این تکنولوژی جدید (5G) برای رفع نیاز‌های مردم در حوزه‌های مختلف نظیر تجارت و نشر معارف نورانی قرآن به کار گرفته می‌شود، از تعبیرات اخوان به خاطر دغدغه‌های دینی که دارند تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


او افزود: اقدام همراه اول برای توسعه 5G با رویکرد گسترش معارف دینی بسیار زیباست و اینکه توسعه این تکنولوژی را با بهره‌گیری از توان متخصصان جوان و متعهد داخلی انجام داده‌اید بسیار ارزنده است.

همچنین مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول پس از افتتاح رسمی سایت مذکور به دفتر آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه رفت و به گفت‌وگو با وی پرداخت.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از فناوری 5G به‌عنوان مسیری برای توسعه حوزه محتوا در کشور یاد کرد و از پتانسیل موجود در حوزه‌های علمیه به‌عنوان راهکاری برای غنی‌سازی این بخش از فضای ارتباطی گفت.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات همراه اول و نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی شد که ثمرات آن را امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط حوزه در ایام کرونا اظهار داشت: درصد قابل توجهی از آموزش‌ها را به فضای مجازی بردیم و پوشش خوبی در این عرصه داشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار