روحانی:

امسال سال سختی برای مردم بود/ جبران اشتباهات دولت گذشته آمریکا به نفع همه است

حجت الاسلام حسن روحانی گفت: امسال با وجود تحریم و کرونا سال سختی برای مردم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از ۶ طرح ملی وزارت نیرو  گفت: توانستیم جهش تولید را در سال سخت و تحریم و فشار و کرونا محقق کنیم.  

ابراز خرسندی رهبر انقلاب از افتتاح طرح انتقال ‌آب

روحانی با بیان اینکه یک وزاتخانه تنها در سال ۹۹ حدود ۸۱ هزار میلیارد تومان طرح را افتتاح کرده است و طرح‌هایی را هم در دست اجرا دارد که برخی در دولت بعد افتتاح می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری بابت افتتاح طرح  انتقال آب بسیار خوشحال شدند.

روحانی با بی‌نظیر خواندن برخی از  طرح‌ها در تاریخ ایران خاطرنشان کرد: امسال با وجود تحریم و کرونا سال سختی برای مردم بود. مردم برای سفر، کسب و کار مدرسه، رفتن فرزندان به مدرسه بسیار مشکل داشتند و از نظر زندگی هم با مشکلات فراوانی مواجه بودند.

او  با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در طول این سه سال علیه ملت ایران تاکید کرد: آنها همه منابع مالی ما را قفل و بسیاری از فعالیت‌ها و صادرات ما را دچار مشکل کردند و حتی برای خرید واکسن کرونا دچار مشکل شدیم. دولت جنایتکار آمریکا ظلم بزرگی علیه ملت ایران انجام داده است.

 جبران اشتباهات دولت گذشته آمریکا به نفع همه است

او با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا  می‌گوید دولت قبلی اشتباه کرده و به دنبال جبران آن هستیم، بیان کرد: در این دو ماه چیزی از دولت جدید آمریکا او ندیده‌ایم.جبران اشتباهات دولت گذشته آمریکا تنها به نفع ایران نیست بلکه به نفع خود آمریکا، منطقه، تعهدات و سازمان‌های بین‌المللی است .

هرماه یک تصفیه خانه افتتاح شد

روحانی اضافه کرد: یکی از افتخارات ما در دولت این بوده که هر ماه توانستیم یک تصفیه‌خانه را به افتتاح برسانیم و حدود یک ماه و چند روز توانستیم یک سد بزرگ را به افتتاح برسانیم و این ها اقدامات بسیار ارزشمند و ارزنده‌ای بود که امسال مردم ما شاهد بودند و این تلاش را ادامه می‌دهیم.

او خاطرنشان کرد: امروز مردم شاهد ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی، تصفیه‌خانه فاضلاب و تصفیه‌خانه آب در استان‌های مختلف بودند و من به همه این استان‌ها و به ملت ایران تبریک می‌گویم.

روحانی با بیان اینکه این کار و تلاش همچنان ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: وظیفه ماست که تا آخرین ساعت این دولت به ملت بزرگ ایران خدمت کنیم و بعد از آن هم خدمتگزاران دیگری خواهند آمد و مسیر این خدمات برای سرافرازی ایران بزرگ و ملت بزرگ ما ادامه خواهد یافت.

 رئیس جمهور  اضافه کرد: از وزیر نیرو، مهندسان، طراحان و مجریان تشکر می‌کنم چون کار بسیار بزرگی انجام گرفته و امسال ۳۰۷ طرح توسط این وزارتخانه افتتاح شده است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.