لحظه حمله مار غول پیکر به صاحب باغ وحش! + فیلم

حمله مار غول پیکر به صاحب باغ وحش صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار‌ها خزندگانی مرموز به شمار می‌روند و بدون شک شغل سر و کله زدن با آن‌ها یکی از شغل‌های خطرناک در جهان به شمار می‌رود. حتی با تجربه‌ترین افراد در این زمینه نیز گاهی توسط مار‌ها غافلگیر می‌شوند، مانند ویدئویی که لحظه غافلگیری صاحب یک باغ وحش در کالیفرنیا توسط ماری غول پیکر را به تصویر می‌کشد.

«جِی بریوِر» صاحب باغ وحشی در کالیفرنیا در کنار یک مار پیتون غول پیکر در حال توضیح در مورد این مار بود که با حمله ناگهانی این خزنده مواجه شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که «بریور» در مقابل این مار ایستاده و مشغول صحبت در مورد آن است ناگهان با حمله آن روبه رو می‌شود. در این ویدئو او با واکنشی سریع بدن خود را از مقابل مار دور کرده و از این حمله فرار می‌کند.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو صدای «بریور» شنیده می‌شود که در حالی که از حمله مار کاملا شوکه شده می‌گوید: «اوی، به محض اینکه چشمانم را از این مار برداشتم به من حمله کرد. درست در لحظای که من چشمانم را از این پیتون برداشتم او می‌دانست که من آماده پرش نیستم. می‌بینید این مار چقدر باهوش است؟»

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۸۰۹ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عجب واکنشی! واکنش تو عالی بود رفیق.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۰۰:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
افرین بالاخره اینو دیگه درست گفتن این واقعا حمله بود نه اون قبلیهای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
جیگر بزرگی داره
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۲۱:۴۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
کاش میخوردش
آخرین اخبار