ملکی خبر داد:

جان باختن دو نفر در حادثه تصادف در جاده دماوند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف سه خودرو با یکدیگر و جان باختن دو نفر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۷:۴۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف جاده دماوند به سمت جاجرود به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. این قسمت خارج حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران است، اما ایستگاه شماره ۲۶ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد:در محل مشاهده می‌شود که سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه تریلر کشنده، یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه پراید به شدت با هم برخورد کردند که ایسوزو به عقب تریلر کشنده برخورد کرده و پراید هم به قسمت عقب ایسوزو برخورد کرده است.

ملکی گفت:قسمت اتاق کامیونت ایسوزو که دو مرد ۳۰ و ۴۸ ساله هم در آن حضور داشتند کاملا آسیب دیده بود که این دو فرد در آن محبوس بودند و آتش نشانان ایمن سازی را انجام دادند و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و هر دو سرنشین را خارج کردند، این فرد آسیب دیده بودند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو فرد جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد:محل برای بررسی حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. ترافیک سنگینی ایجاد شده بود و خودرو‌ها به محل امنی منتقل شد. عوامل آتش نشانی پردیس هم در محل حضور داشتند و در ساعت ۸:۳۰ دقیقه عملیات به پایان رسید.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار