در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف مواد محترقه در اصفهان / دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای باغ و اماکن خصوصی در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف مواد محترقه در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: در راستای به حداقل رساندن حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در شهر اصفهان اجرایی شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۷۲ ساعته ۵۷ هزار و ۸۵ مواد محترقه غیر مجاز و ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم اکلیل و ۵۰۰ گرم سرنج کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: در این خصوص تاکنون ۱۵ تهیه کننده و فروشنده مواد محترقه دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف مواد محترقه در اصفهان / دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای باغ و اماکن خصوصی در اصفهان



سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و به خانواده‌ها توصیه می‌شود در این ایام مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

 

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای باغ و اماکن خصوصی در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغ‌ها در منطقه شرق شهر اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

او افزود: سرانجام پس از انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند که به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه مالخر این اموال نیز شناسایی و دستگیر شد ادامه داد: دراین خصوص پرونده تشکیل و هر ۲ سارق و مالخر اموال مسروقه برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: رعایت نکات هشداری پلیس و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم زمینه وقوع جرم را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، در خصوص سرقت از اماکن خصوص و باغ ویلا‌ها نیز با به کارگیری نگهبان مطمئن، نصب تجهیزات پیشگیری از سرقت مانند دوربین مداربسته، دزدگیر و دیگر وسایل بازدارنده از سرقت تا حد زیادی می‌توان از وقوع این سرقت‌ها پیشگیری کرد.

 

کشف ۸۸ کیلو تریاک در خوروبیابانک

سرهنگ "جواد افشاری بیان داشت: طی یک عملیات انتظامی در راستای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری عوامل محیط بانی مشاهده شد، یک دستگاه موتورسیکلت تریل و یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که از مسیر خاکی تردد می‌کنند به محض مشاهده گشت انتظامی ضمن تخلیه بار اقدام به فرار کردند.

او افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۲ موتورسوار را دستگیر کردند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: در این عملیات ۸۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و هر ۲ سوداگر مرگ به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

 

کشف ۵ هزار مواد محترقه غیرمجاز در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موضوع بازدید از واحد‌های صنفی مختلف را در جهت کشف مواد محترقه و انواع ترقه‌های غیر مجاز به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او در ادامه افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی و اخذ احکام مربوط به بازدید از صنوف، موفق به شناسایی و کشف حدود ۵ هزارو ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه و ترقه‌های غیر مجاز شدند که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متخلفان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی والدین گرامی درخواست میگردد در این ایام با ارائه آموزش‌های لازم به فرزندان خود از سلامتی تمامی اعضاء خانواده خود مراقبت کنند.

گازگرفتگی پنج مصدوم در خمینی شهر

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن به دلیل استفاده از دودکش بخاری غوطه ور در آب رخ داد.

عباس عابدی افزود: این حادثه امروز به مرکز اورژانس استان گزارش شد و دو کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه در خمینی شهر دستگرد قداده اعزام و مصدومان را به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: این حادثه باعث مسمومیت یک زن، دو مرد و دو کودک شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.