در ۱۱ ماهه امسال صورت گرفت؛

کاهش ۳۵ درصدی سفر‌های درون و برون استانی در خراسان رضوی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری خراسان رضوی گفت: ورود و خروج مسافر به پایانه‌ها با ناوگان اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه به واسطه شیوع کرونا در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل گنجی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: آمار عملکرد ۱۱ ماه پایانه‌های مسافربری خراسان رضوی در خصوص ورود و خروج مسافر به این پایانه‌ها با ناوگان اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه است که به واسطه شیوع کرونا در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش یافته است.

او افزود: در ۱۱ ماهه امسال، ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۴۵۲ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در مسیرهای درون و برون استانی خراسان رضوی تردد کرده‌اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی  ادامه داد: اجرای الزامات پیشگیرانه مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا برای صدور بلیت مسافرت با اتوبوس از آذر ماه گذشته تاکنون در خراسان رضوی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


گنجی بیان کرد: ۸۰ درصد از سفر‌ها با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مربوط به پایانه امام رضا (ع) مشهد است و ماهانه ۱۰ تا ۱۲ هزار فقره بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه امام رضا (ع) صادر می‌شود.

او تصریح کرد: این استان با وجود شرایط ناشی از شیوع کرونا کماکان رتبه نخست ورود مسافر را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: پنج هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای، ۴۵ مجتمع بین‌راهی و ۱۶ پایانه مسافربری خراسان رضوی نوروز امسال هم زمان با اجرا و اعمال شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، پذیرای مسافران خواهند بود.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار