مادورو: تمامی مبتلایان به کرونا، از درمان رایگان برخوردار می‌شوند

نیکلاس مادورو از طرح ویژه دولت برای واکسیناسیون و نیز اجرای اقدامات محدودیتی برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری تله سور، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد دولت وی قصد دارد تا طرح ویژه‌ای را برای واکسیناسیون به اجرا در آورده و نیز اقدامات محدودیتی در راستای مهار شیوع کرونای برزیلی در این کشور را تشدید کند.

نیکلاس مادورو در سخنانی گفت: ما واکسیناسیون ساکنان مناطقی را که دارای بالاترین نرخ ابتلا به گونه جدید کرونا هستند، به منظور جلوگیری از فروپاشی نظام بهداشتی آغاز خواهیم کرد.

او در ادامه افزود: ما بیمارستان‌های میدانی و نیز آزمایشگاه‌های سیار برای آزمایش کرونا برپا خواهیم کرد. مقامات بهداشتی به منظور کمک به تمامی بیماران، خصوصا آن‌هایی که دارای علائم شدید بیماری هستند، آماده خواهند شد.

رئیس جمهور ونزوئلا در عین حال تأکید کرد تمامی افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شوند، از درمان رایگان برخوردار خواهند شد.
بنابر گزارش شبکه تله سور، دولت ونزوئلا همچنان منتظر درخواست ارائه شده به بانک انگلیس برای آزادسازی ۳۰۰ میلیون دلار در جهت خرید واکسن است.

مادورو گفت: این اقدامی سیاسی نیست؛ بکه درخواستی انسانی است تا ونزوئلا بتواند به ابزار‌های ایمن ساز از طریق واکسن‌های کووید-۱۹ کوواکس دسترسی پبدا کند.

بنا بر این گزارش، مقامات ونزوئلا از حصار‌هایی به منظور محدود کردن رفت و آمد مردم و خودرو‌ها در مناطق پایتخت و نیز ایالت‌های میراندا و بولیوار در این کشور استفاده خواهند کرد.

همچنین وزارت حمل و نقل ونزوئلا از مسدود شدن مسیر‌های درون شهری از این مناطق و به مقصد این مناطق خبر داد. همچنین سرویس‌های حمل ونقل مسافری به بخش‌های دارای اولویت اختصاص خواهد یافت.

بر اساس آمار‌های ارائه شده، در ونزوئلا تا کنون بیش از ۱۴۵ هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۱۴۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار