بندپی خبر داد؛

ایجاد بازارچه‌های لجستیک و روستا بازار در سال ۱۴۰۰/ مشکل فرونشست زمین به صورت نظام‌مند پیگیری شود

استاندار تهران گفت: استان تهران در زمینه آب جزو استان‌هایی است که با مشکل مواجه است مشکل فرونشست زمین به صورت نظامند باید حل شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای پیشرفت استان اظهار کرد: ایجاد بازارچه‌های لجستیک و روستا بازار در سال ۱۴۰۰ در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: ۶۷ درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان تهران در سال ۹۹ تخصیص داده شده است و دستگاه‌ها در روز‌های باقی مانده سال نسبت به جابجایی اعتبار تخصیصی فرصت دارند.

استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه استان تهران در زمینه آب جزو استان‌هایی است که با مشکل مواجه است در زمینه تامین آب و هم چنین مشکل فرونشست زمین در دشت ورامین و شهریار بایستی برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی تعریف و پیگیری شود.

همچنین در این جلسه طرح صورتجلسه‌های کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست در زمیینه موارد حریم و خارج از حریم شهر‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در مورد ایجاد واحد پرورش قارچ در شهرستان قدس به جهت نگرانی از تبدیل آن به کاربری صنعتی مقرر شد از مالک تعهد گرفته شود و در صورت تغییر نوع فعالیت با ادامه فعالیت آن مخالفت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.